Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 11 Noiembrie 2014
Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si...
Joi, 16 Octombrie 2014
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut.
Joi, 11 Septembrie 2014
“Anumite aspecte in comportamentul shopper-ului nu vor putea fi adresate decat in fata raftului.”
Luni, 11 August 2014
Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Luni, 02 Iunie 2014
Cele doua companii se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa comun
Marti, 20 Mai 2014
Gazeta Sporturilor a obtinut premiul intai la categoria “Best Use of an Event to Build a News Brand” cu investigatia despre Gala Bute
Luni, 27 Ianuarie 2014
Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.
Luni, 16 Decembrie 2013
Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Marti, 26 Noiembrie 2013
Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas - International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
Vineri, 23 August 2013
Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.
Luni, 17 Iunie 2013
Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.
Luni, 10 Iunie 2013
Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
Marti, 30 Aprilie 2013
Ajunsa o meserie aproape in pragul rusinii prin desconsiderarea rolului in societate, spotul cu profesoara emotionant surprinsa de urarea elevilor contribuie, alaturi de constructia de imagine a brandului Cosmote, la o alta zidire cu mult mai importanta. Rolul dascalilor in Vineri, 12 Aprilie 2013
ING Miercuri, 10 Aprilie 2013
Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Joi, 07 Martie 2013
Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: