Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Marti, 02 Aprilie 2019
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul...
Ceva bun de la Morarita pentru Mama. Morarita si Ogilvy schimba traditia pachetelor de la mama
Marti, 26 Martie 2019
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti,...
Seniorii marketingului la Effie Talk. Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell, Paul ) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault)
Luni, 25 Martie 2019
 #effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Rebranding Taxify. Noul Bolt va fi lansat treptat in pietele globale
Joi, 07 Martie 2019
 Cu 25 de milioane de utilizatori inregistrati in peste 30 de tari din lume, Bolt (www.bolt.eu)  va fi lansat treptat in pietele globale in urmatoarele saptamani.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Inscrierile la premiile industriilor de retail si FMCG - PROGRESIV AWARDS 2019, pe ultima suta de metri
Marti, 29 Ianuarie 2019
1 februarie 2019 este ultima zi in care jucatorii din industria de retail si FMCG pot nominaliza pe website-ul 
Cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei lanseaza Superdry in Romania
Vineri, 23 Noiembrie 2018
 Fashion&Friends Company a inaugurat  cel mai mare magazin Superdry din Romania, in AFI Cotroceni, locul unde romanii au la dispozitie haine din cele mai recente colectii ale brandului britanic.
Ogilvy Romania si Wunderman Romania isi unesc fortele pe piata locala. Ogilvy Romania integreaza brandul Wunderman
Luni, 19 Noiembrie 2018
 Potrivit informatiilor adplayers, cei trei managing partners Wunderman - Tereza Munteanu, Ileana Badiu & Joaquin Bonilla, colegi in noua entitate integrata, vor raporta direct managementului Ogilvy Romania, din pozitiile de Co-Managing Directors in cadrul brandului Wunderman.
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Anca Vlad, fondatoarea Fildas Group, a fost ajutata la transferul de knowledge intre generatii de Conferintele Afacerilor de Familie FBN Romania
Miercuri, 31 Octombrie 2018
"FBN Romania pe noi ne-a pus pe roate si ne-a ajutat enorm. Eram (eu si fiul meu n.r) in plin proces de transfer de knowledge si nu stiam cum sa abordam subiectul, iar relatia mama fiu nu este deloc usoara." spun Anca Vlad la Conf
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Fotomodelul roman Gina Chirila, la Vogue Italia alaturi de alte nume grele din industria frumusetii
Marti, 02 Octombrie 2018
 Gina Chirila a stralucit pe 21 septembrie in Milano, la Cinema Manzoni, la petrecerea Vogue Italia alaturi de Madalina Ghenea, Sara Sampaio, Irina Shayk, Alessandra Ambrosio, Giampaolo Sgura, Natasha Poly, Jeremy Scott si multe alte supermodele si designeri celebri.
Arctic umanizeaza functiile produselor printr-o mini serie de animatii video
Vineri, 14 Septembrie 2018
 In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
Itsy Bitsy FM, live de oriunde. Radiomobilul raspunde atat nevoii de interactivitate a ascultatorilor, cat si solicitarilor partenerilor
Marti, 07 August 2018
Nadia Tataru, co-fondator al postului: "Itsy Bitsy FM a lansat Radiomobilul pentru a raspunde atat nevoii de interactivitate a ascultatorilor sai, cat si solicitarilor partenerilor de business. Primeam adesea invitatii ca realizatorii Itsy Bitsy sa emita din locurile in care partenerii nostri organizau festivaluri,...
Video .Calif, luat la ro(a)st in scop caritabil de comedianti. Provoaca si alte branduri sa faca la fel.
Marti, 31 Iulie 2018
Intregul eveniment „Roast-ul lui .Calif” a avut la baza un scop caritabil: sustinerea financiara a proiectelor desfasurate de fundatia „Autism Curtea de Arges - NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuita, dar cei prezenti au fost incurajati sa faca o donatie, fie pe loc, fie...
Campania globala de brand EY, premiata de Marketing Society UK
Luni, 30 Iulie 2018
In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.
Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia pentru brandul Gazeta Sporturilor si gsp.ro
Miercuri, 04 Iulie 2018
Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp), anunta reprezentantii de relatii publice Intact.
« 6 7 8 9 10 »