Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Proiectul TalentBet, de la The Alternative School, incepe in forta cu Cannes Week si prezentarea unei selectii exclusive de la Cannes Lions
Marti, 29 Iunie 2021
 Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021
 Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
Mutari la varful managementului McDonald’s. Fosta DDB, Irina Angelescu, este noul Director de Marketing, McDonald’s Romania.
Joi, 17 Iunie 2021
 Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Premiera Wavemaker Romania ( GroupM, WPP). Lanseaza Maximize - software de planificare media dezvoltat cu 75 de strategi, planneri, data scientists, programatori, testeri si designeri
Miercuri, 26 Mai 2021

Oana Padure, CEO, Wavemaker Romania: ,,Ne simtim privilegiati deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare si ne va ajuta sa le oferim partenerilor...

In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
Marti, 18 Mai 2021
 Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt...
LONCOLOR o sustine pe ROXEN la Eurovision Song Contest 2021
Vineri, 14 Mai 2021
 „Suntem onorati sa o sutinem pe ROXEN in drumul sau catre una dintre cele mai iubite competitii muzicale. Anul trecut, ROXEN a devenit brand ambassador-ul gamei LONCOLOR EXPERT HEMPstyle, iar culoarea de par pe care o poarta este 4.22 – Violet Intens, o nuanta vibranta pentru un plus de...
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Coca-Cola lanseaza noul design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahar, reunite sub strategia “One Brand”
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Mai mult de 2 din 5 romani ( 40%) utilizeaza telefonul mobil pe o perioada de cel putin doi ani. Sondaj Telekom Romania.
Marti, 23 Martie 2021
 In Romania exista peste 26 Milioane de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte, anunta compania.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
In urma unei licitatii, Tribal Worldwide Romania (The Group) devine agentia de digital si social media a brandului OPPO
Luni, 11 Ianuarie 2021
 In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media.
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
« 3 4 5 6 7 »