Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Scop computerizeaza marketingul direct prin Create Direct
Marti, 07 Iunie 2005
Potrivit lui Adrian Alexandrescu, Executive Director, Create Direct, programul de marketing direct in jurul catalogului distribuitorului de solutii de IT&C, atinge lunar mii de clienti si potentiali clienti
Ogilvy pune siguranta pe Volvo
Marti, 07 Iunie 2005
Lavinia Huidan, Presedinte, Euro Intertrade Corporation a fost impresionata "de entuziasmul, de mobilizarea rapida, de modul profund in care au inteles valorile brandului"
Multumim colegilor de la McCann, care ne-au tinut in priza si anul acesta
Luni, 30 Mai 2005
Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Numai sapte-s norocosi la 1.000 Euro
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
Imager “umfla” campania Savana
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
Imager se coloreaza “full service”
Vineri, 18 Februarie 2005
Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service”