Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Într-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curând TopBrands pentru BusinessWeek România vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al românilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea întreaga decât pentru noi, dar a carui...
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum îl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company îsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea în topul producatorilor de produse alimentare
Joi, 21 Septembrie 2006
Eufonika, brandul care ofera convorbiri pentru utilizatorii de telefonie fixa, anunta ca promotia 1688+1 a ajuns la final, si „a atras numerosi utilizatori noi ai serviciului EUfonika, rezultatul fiind înregistrarea a aproape 8,500 de noi clienti”, a spus Tudor Bosînceanu (foto), Director Comercial Eufonika
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmând sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
Joi, 14 Septembrie 2006
Agentia condusa de Felix Tataru a semnat campania pentru seminarul Next Generation Integrated Marketing Communication", sustinut astazi de Don Schultz, parintele comunicarii integrate si autorul primei carti despre comunicare de marketing integrata
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Miercuri, 12 Iulie 2006
Romantic FM a ales, fara licitatie, agentia de publicitate Loco Branding & Communication pentru a se ocupa, ca agentie de brand, de intreaga gama de servicii de branding si comunicare necesare dezvoltarii postului de radio
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: