Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
The Practice a câstigat SAP
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata în urma unor cereri de oferta pe care SAP România le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
TV, 23
Vincon face 7 Pacate cu Violet
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul începe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
The Ad Store ajuta Ascovit
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza  (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Gallina Blanca a gatit media la Brand Connection
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata româneasca s-a desfasurat în perioada octombrie – noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
Aneta Bogdan (Brandient), despre valoarea Castelului Bran
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Într-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curând TopBrands pentru BusinessWeek România vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al românilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea întreaga decât pentru noi, dar a carui...
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Bridge mestesugeste Heidi
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
23
Detinatorul Wu Xing face 1,1 milioane EUR, din mâncare livrata la domiciliu
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
Caroli face Sandwich cu 500.000 EUR
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum îl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
TV
The Ad Store ia Tasty de la zero
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company îsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea în topul producatorilor de produse alimentare
8500 de clienti în promotia Eufonika
Joi, 21 Septembrie 2006
Eufonika, brandul care ofera convorbiri pentru utilizatorii de telefonie fixa, anunta ca promotia 1688+1 a ajuns la final, si „a atras numerosi utilizatori noi ai serviciului EUfonika, rezultatul fiind înregistrarea a aproape 8,500 de noi clienti”, a spus Tudor Bosînceanu (foto), Director Comercial Eufonika
Media Insight pune Bigotti pe TV
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmând sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
GMP comunica integrat pentru IAA
Joi, 14 Septembrie 2006
Agentia condusa de Felix Tataru a semnat campania pentru seminarul Next Generation Integrated Marketing Communication", sustinut astazi de Don Schultz, parintele comunicarii integrate si autorul primei carti despre comunicare de marketing integrata