Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Iunie 2005
"Cu Scholl ai Italia la picioare" ii trimite pe (3) drumuri de vacanta de neuitat pe cei care cumpara in perioada 20 iunie – 20 august
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Vineri, 10 Iunie 2005
Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Luni, 16 Mai 2005
Promotia cu acoperire nationala care a inceput de cateva zile, trimite « sagetile indragostite » de la Brands & Bears si se va incheia pe 26 iunie
Joi, 12 Mai 2005
Rezultatul licitatiei a fost « deschis » de curand, reprezentantii agentiei anuntand inca de pe acum "o vara Ingenioasa&Incredibila&Incendiara"
Marti, 03 Mai 2005
Botezata de "nasii" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii “consultate” de Roland Berger
Marti, 05 Aprilie 2005
Promotia “Winchester indeplineste 333 de dorinte!” dezvoltata de Brands&Bears a avut doar POSM si presa locala
Joi, 31 Martie 2005
Agentia a mai derulat pentru OIM si campania “Pleaca legal” din 2003
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: