Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Joi, 06 Septembrie 2007
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Campania de redenumire Sindan īn Actavis este semnata de Tempo Advertising, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an fiind de aproximativ 400.000 de euro
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Pe langa festivalul anual, Ciucas a facut mai accesibile traseele montane, prin amplasarea a peste 600 de indicatoare turistice pe rutele cheie ce pornesc din Poiana Brasov, Busteni, Azuga, Predeal sau Sinaia
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Marti, 04 Septembrie 2007
“Fulg De Vara”, editia limitata a antreprenorului roman Ciprian Stancu, va contine un numar de 2.707 sticle si este o Tamaioasa Romaneasca culeasa la Domeniile Stirbey si vinificata la cramele cu acelasi nume de catre germanul Oliver Bauer
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Tārlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti īn echipa Ogilvy Group
Luni, 03 Septembrie 2007
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Luni, 03 Septembrie 2007
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR si este insotit de o noua campanie de imagine
Vineri, 31 August 2007
Diana Verde Nieto are o experienta profesionala ce include 13 ani in marketing si companii multinationale, incepand cu McDonald’s si Burger King in tara sa natala, Argentina, ca apoi sa se mute in Marea Britanie pentru a petrece urmatorii patru ani lucrand pentru BBC Worldwide Music
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Miercuri, 29 August 2007
Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si totodata Presedinte si CEO al JWT Canada, Tony Pigott (foto) vine la Bucuresti pentru a participa la conferintele dedicate CSR-ului
Miercuri, 29 August 2007
“Am fost surprinsa placut sa constat ca si in 2006 am performat mai bine decat competitorii nostri care au avantajul de a fi inceput afacerile cu cel putin 2 – 3 ani inaintea noastra”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors despre compania care a incheiat 2006 cu o cifra de afaceri de 506.664 USD, citand date oficiale publicate in aceasta vara pe site-ul...
Luni, 06 August 2007
La finalul primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare, sefa de promotie a fost desemnata Irina Izota – Brand Manager Toyota Romania, in ordinea mediilor generale urmand: Carmen Oprea (Mercury 360), Elena Zloteanu (Hochland Romania), Iuliana Dragomir (GMP Advertising) si Daciana Negoita (Next Advertising)
Luni, 06 August 2007
Prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, Leo Burnett&Target a reusit sa ramana in grupul elor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner al agentiei de publicitate
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Marti, 17 Iulie 2007
Valeriu Ispir (24 ani) a venit consultant la The Practice dupa ce a fost anterior Senior Account Executive la Free Communication
Marti, 17 Iulie 2007
Agentia de PR din grupul Graffiti BBDO comunica pentru Rolex si Mikimoto - doua marci de lux distribuite de Chronolink in Romania
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro, Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: