„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.
Fostul Group Account Director la GMP, Ramona Sima este incepand din luna mai, Associate Director la BrandTailors
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi
In urma unei licitatii, drepturile de difuzare pentru cupa UEFA vor fi la ProTv si Sport.ro in perioada 2009 - 2012
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP