Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Marti, 21 Iunie 2016
Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
Luni, 13 Iunie 2016
„Multumesc mult Hochland pentru ca ne copiati. O iau ca pe un compliment ca ati preluat de la Delaco nu numai denumirea Branza Pufoasa dar si fontul cu care e scris si chiar si norisorii" scrie Toni Delaco, produselor concurente Almette (Hochland).
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Luni, 09 Mai 2016
DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements, avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma.
Vineri, 06 Mai 2016
Trei intrari semnate de echipa de creatie condusa de Jorg Riommi au ajuns in finala festivalului de publicitate in sectiunile ACTIVATION & ENGAGEMENT, DIGITAL si MEDIA pentru Automobil Clubul Roman.
Luni, 25 Aprilie 2016
Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Miercuri, 30 Martie 2016
Mai mult de 30% dintre americani sunt mai degraba influentati de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti adulti americani.
Miercuri, 30 Martie 2016
Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Vineri, 25 Martie 2016
Dupa 16 ani de publicitate ca proprietar al agentiilor Medes Advertising si 4U Bright Ideas, la care se adauga aproape un an la cel mai mare mall din Panama, Andreea Lica (foto) s-a intors in Romania si acum pune umarul la constructia marketingului Sarica Niculitel, una dintre cele mai vechi podgorii dobrogene din Romania, dupa cum a declarat in exclusivitate...
Miercuri, 23 Martie 2016
Cea de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Marti, 15 Martie 2016
“DeLivada este un business nascut din pasiunea unui antreprenor roman de a fi aproape de agricultura, de pamantul roditor din zona Vrancei si de consumatorul roman ce are la dispozitie fructe proaspete romanesti. “ declara Dochita Zenoveiov, Brand Inovator la INOVEO.
Marti, 08 Martie 2016
Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
Vineri, 04 Martie 2016
Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Joi, 03 Martie 2016
Clasament al creativitatii agentiilor, Gunn Report masoara aceasta performanta in baza premiilor si distinctiilor obtinute de agentii in peste 50 de festivaluri si competitii internationale de profil.
Vineri, 05 Februarie 2016
Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.
Marti, 02 Februarie 2016
Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: