Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 24 Februarie 2011
Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie & comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni
Joi, 04 Noiembrie 2010
Dupa ce a devenit companie nationala si in Romania, Ford Motor Company si-a aliniat comunicarea de brand la agentiile WPP - Ogilvy & Mather (strategie, creatie, consultanta de...
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Luni, 23 August 2010
„Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
Vineri, 09 Iulie 2010
In urma unui pitch cu 4 participanti, Ana Hotels a ales serviciile de comunicare de la grupul Lowe Romania: Lowe & Partners, Lowe PR si Brand Connection
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Marti, 02 Februarie 2010
„Ma despart de media dupa 8 ani de presa in care am incercat in fiecare sa scriu lucruri care fac diferenta”, a afirmat pentru AdPlayers Antonia Tucheac, care a facut parte din echipa redactionala a cotidianului Business Standard, inca de la infiintarea acestuia
Joi, 08 Octombrie 2009
Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Luni, 31 August 2009
Autoare a proiectului de branding Radio ZU, Seed Consultants este partener exclusiv Landor Associates in Romania
Vineri, 14 August 2009
Potrivit unor surse din piata, in licitatie au fost invitate 4 agentii, iar pe langa Papaya, printre companiile invitate in pitch s-ar mai fi numarat Publicis si Odyssey
Marti, 30 Iunie 2009
In ultima etapa de selectie au ramas asocierea TBWA Bucuresti –GFK Romania, asocierea Saffron Brand Consultants– Brandient Consult – Acacia Avenue Limited si...
Vineri, 29 Mai 2009
450 de oameni au fost prezenti aseara la Gala Effie, organizata la Fratelli Studios, in Bucuresti. Castigatorii Effie Awards Romania 2009 sunt urmatorii:
Joi, 28 Mai 2009
Un inpatimit de intelesuri ascunse din publicitate, Iulian Trasa, fondatorul imagoo, gaseste in AdPlayers doi oameni de marketing care poarta acelasi nume si lucreaza cu aceeasi agentie. Sa fie un cuplu care isi selecteaza agentiile si din aceleasi ratiuni ?
Joi, 23 Aprilie 2009
Operator pe piata internationala a transferurilor de bani, Western Union a lansat campania globala de brand yes! - da! si pentru Romania
Joi, 27 Noiembrie 2008
Prezidat de Narcis Horhoianu (P&G), din comitet fac parte Alexandra Olaru –Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre –D&D Research, Afrodita Blasius –Bridge Communication, Sorin Blaga –Rompetrol, Stefan Iordache – Leo Burnett Group si Paul Markovits - Vodafone
Marti, 11 Noiembrie 2008
Brand Management intra in Cehia pe o piata de 1,7 Miliarde EUR, din care OOH (out of home, Outdoor si Indoor) se ridica la un volum de 79 milioane EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: