Rezultatele cautarii dupa : "brand romania"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Protestatarii din Piata Victoriei inspira mesaje de brand. eJobs cauta romani implicati si liberi.
Joi, 02 Februarie 2017
 
Republika lucreaza pentru comunicarea globala a jocului Monopoly (Hasbro)
Vineri, 13 Ianuarie 2017
 Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume. 
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Eduard Irimia muta Superkombat in SUA si Canada. Promotorul roman a semnat cu CBS Sports Network
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000. 
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
15 premii pentru design de ambalaj romanesc la Pentawards. Exclusiv adplayers.
Marti, 11 Octombrie 2016
 ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
2.000 de tineri au participat la debutul campaniei “Taste the feeling Coca-Cola si concertului Rixton
Marti, 02 Februarie 2016
 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
Luni, 31 August 2015
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica

S-au dezbracat pentru rebranding-ul agentiei. Voi?
Marti, 10 Martie 2015
  “Foarte potrivit si pentru piata din Romania” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design. Vedeti mai jos de ce.

 

Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
Vineri, 13 Februarie 2015
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe 26 februarie 2015, Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
Saatchi & Saatchi trece sub Publicis Groupe. Clientii raman la Radu Florescu, cu o agentie independenta.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si...
 Bronz Clio Awards si pentru Bucharest, not Budapest ROM de McCann Erickson
Joi, 18 Septembrie 2014
 Trofeul a fost castigat de agentia condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan la sectiunea Public Relations, in categoria Brand Development
« 1 2 3 4 5 »