Rezultatele cautarii dupa : "brand romania"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cu prezenta in peste 30 de piete din lume, brandul polonez de puzzle-uri, jocuri si carti educationale Banana Panda intra pe piata din Romania
Vineri, 13 Decembrie 2024
 Prezent inclusiv Statele Unite, Canada, Germania, Franta, Spania, Portugalia si Grecia, Banana Panda este acum disponibila in Romania prin parteneriatul cu Smyk.ro
Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024
 Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
IAB Romania invita specialistii romani la inscrieri in MIXX Awards Europe si lanseaza prima serie de podcast-uri MIXX Perspective
Luni, 13 Mai 2024
 IAB Romania a lansat primul dintr-o serie de cinci podcasturi MIXX Perspective, al carui prim protagonist este Stefan Chiritescu, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup Romania.
A treia editie a turneului de hochei Allianz-Tiriac International Trophy si premii de 7.000 de euro pentru echipele de copii, in weekendul 23-24 martie la Patinoarul Allianz-Tiriac Arena
Joi, 21 Martie 2024
„Asa cum au aratat editiile anterioare, competitia internationala, care se desfasoara an de an la Allianz-Tiriac Arena, este extrem de asteptata de toti acesti tineri ambitiosi carora le dam sansa sa evolueze intr-o competitie de valoare pentru cariera lor sportiva”, a spus Ion Tiriac. 
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Telecomunicatii, Banking, Fashion & Jewelry si FMCG sunt industriile care folosesc cu precadere expunere de tip digital display pentru campaniile din mall-urile romanesti
Marti, 07 Martie 2023
 „Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Incepand cu luna noiembrie 2022, Rogalski Damaschin Public Relations va...
Cu peste 20 de ani in marketing si comunicare, Nicoleta Maican este noul Brand & Communication Manager al Telekom Mobile
Joi, 17 Noiembrie 2022
Maican coordoneaza strategia si campaniile de comunicare ale brandului, cu misiunea de a asigura o comunicare clara si inovatoare in toate punctele de interactiune ale clientilor cu compania, pentru serviciile de telecomunicatii oferite in spiritul promisiunii sale de brand
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Surse AdPlayers: Mutare la varful Vodafone. Ruxandra Rau, Director Brand & Marketing Communication
Joi, 03 Noiembrie 2022
 Potrivit informatiilor AdPlayers, neconfirmate de oficialii de comunicare, din 1 Noiembrie Ruxandra Rau se alatura echipei Vodafone Romania in functia de Director Brand & Marketing Commmunication.
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!Eugen Predescu, DWF
Marti, 07 Iunie 2022
 Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare...
Nou director la Bakers Digital Communication. Marius Olteanu este noul Head of Digital al agentiei din grupul V+O Communication.
Luni, 02 Mai 2022
 Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca...
De peste 7 ani partener de creatie cu fondatorii agentiei, Andreea Ghenoiu devine Creative Partner in Jam Session Agency
Miercuri, 08 Decembrie 2021
 Agentia fondata de Irina Pencea si Valentin Suciu implementeaza un nou model colaborativ de Creative Business, similar caselor de avocatura.Noul partener este primul membru din echipa care participa la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan)
Kaufland lanseaza campania de brand de angajator E TIMPUL PENTRU CEVA NOU
Miercuri, 29 Septembrie 2021
 Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare
Revista BIZ a lansat BrandRO 2021 - Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Joi, 02 Septembrie 2021
 ,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
Senior in marketing si comunicare de peste 20 de ani, Corina Bernshutz-Marinca a plecat la Cer.
Marti, 11 Mai 2021
 Fost senior de media si comunicare Starcom Media Vest, Starcom, Publicis, Leo Burnett si mai apoi fondator al francizei de ceainarii Bernshutz &Co, Corina Bernshutz – Marinca a lasat un gol de neinlocuit printre colegii care au cunoscut-o.
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
1 2 3 4 5 »