Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare", o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" īn contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata īn spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson īmpreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, īnceput īnca din luna mai a acestui an
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier īn perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are īn subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
Luni, 23 Octombrie 2006
Cea mai recenta promotie Rama are pasii condusi de agentia Brands&Bears, care spune ca toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac cāte un CD cu cinci melodii reprezentānd unul din cele opt ritmuri pe care īti poti īncepe ziua"
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Cāstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga"
Luni, 02 Octombrie 2006
Lunarul Tango apare īn luna octombrie cu o coperta tridimensionala, īn care imaginea vedetelor de pe coperta se transforma īn imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme
Sambata, 30 Septembrie 2006
Prezenta īn Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curānd, lansarea cardului de fidelitate si īn Romania
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom īsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Joi, 14 Septembrie 2006
Īn noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata īn perioada septembrie octombrie 2006 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii romāni sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese īn studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din Romānia"
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romānia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constānd īn cāte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a īnregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ īnscrisi pentru un loc īn finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine īn acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata īn Romānia de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi Ispite cu fructe de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: