Rezultatele cautarii dupa : "brand manager"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Vine primavara Knorr la Brands & Bears
Vineri, 30 Martie 2007
Avand ca titlu Vine, vine primavara, Knorr da premii in toata tara!, noua campanie Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in doua valuri de comunicare si beneficiaza de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa
Scala JWT implementeaza Mazda6
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Senior Strategic Planner si Group Account Director noi la Ogilvy Group
Marti, 20 Martie 2007
Fost Client Service Director la GAV | Scholz&Friends, Raluca Sultan (foto) este noul Senior Strategic Planner la Ogilvy Group, iar Alexandra Murray vine Group Account Director la Ogilvy Group de la Scala JWT
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR īn promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever īn Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cāstiga teren pentru o gradina de flori, īn valoare de 25 000 de euro
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, īn 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods Romānia deruleaza īmpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli īn principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara īn perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Peste 50 membri īn juriul EFFIE Awards
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, īn timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei īn publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, īn Romānia, īn ultima saptamāna de īnscrieri
IAA Romānia a ales noua conducere
Joi, 01 Martie 2007
Format din 9 membri, noul Comitet Director IAA are īn componenta: Presedinte - Felix Tataru (foto, GMP), Vice-Presedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar: Cristina Simion (Edipresse), Trezorier: Cezar Dumitru (Ursus Breweries), Director Program: Narcis Horhoianu (Procter & Gamble Romania), Dan Petre (D& D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Diana Flutur (Odyssey...
FCB a razuit Libertatea si ProSport
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a cāstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfārsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine īn continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Bergenbier are lift Neconventional
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti",  afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
Publicis a cāstigat licitatia JOE
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Evenimentul Zilei plateste caldura Brands&Bears
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta īti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Pepsi a īndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strāns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata īn Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat īn Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Prosoapele GMP invadeaza Coccolino
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata īncepānd din aceasta perioada pe īntreg parcursul anului 2007, incluzānd spotul TV “Plānsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
« 8 9 10 11 12 »