Rezultatele cautarii dupa : "bodea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mutari majore la GroupM: Nr. 1 Mindshare, Oana Petroff - CEO la MediaCom. Mindshare - sef nou.
Miercuri, 15 Februarie 2017
Fosta numarul 1 Mindshare, Oana Petroff, este noul CEO al MediaCom Romania, functie ocupata inainte de prima jumatate a anului 2016 de catre Carmen Lixandru. 
 Numarul 1 Mediacom, Carmen Lixandru se desparte de agentie. Interimat Costin Mihaila, MD EMEA
Joi, 04 Februarie 2016
 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
DDB Bucuresti comunica full-service pentru Kronospan Romania
Luni, 18 Iulie 2011
 Fondat in 1879, Kronospan este un grup austriac producator de placi pe baza de lemn prezent in mai multe state din Europa, Asia si America de...
Platesti 3 si primesti 16: oferta Gazeta Sporturilor anti-criza
Joi, 26 Martie 2009
 Cotidianul de sport a vandut ieri operatorului de telefonie mobila Cosmote un pachet special de promovare in tot ziarul (16 pagini ), in pretul a trei pagini de publicitate: 26.100 EUR tarif lista (Rate Card)
Hagi ar putea marca 200.000 EUR in casieria Gazetei Sporturilor
Miercuri, 19 Noiembrie 2008
 Distribuit intr-un tiraj de 120.000 de exemplare, pachetul de 10 LEI cu ziar, DVD si Revista  „Hagi – cele mai bune momente la...
Romprest Service, la Saatchi & Saatchi
Vineri, 07 Martie 2008
Contul a intrat in protofoliul Saatchi&Saatchi Advertising in urma unei licitatii de publicitate
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Saatchi & Saatchi a tras cu 150.000 EUR Croaziera Ciuc pe Marea Mediterana
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Catavencu vrea de la Internet 150.000 vizitatori si audienta publicatiei tiparite
Marti, 03 Iulie 2007
"Pe viitor cei care se aboneaza la varianta online „epaper” a ziarului (versiunea digitala) vor primi automat si gratuit publicatia tiparita fizic", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Bodea - Brand Manager la Catavencu, odata cu lansarea catavencu.ro - website-ului cu acces gratuit si a editiei digitale a saptamanalului - ecatavencu.ro
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Īnca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
TV, MTV
Boom TV cere investigatii la negocierile pentru Liga I
Joi, 08 Februarie 2007
"Negocierea pentru difuzarea meciurilor din Liga I din Campionatul intern este o farsa financiara jucata cluburilor de fotbal", sustine Ionut Bodea Director de Marketing care mai spune ca "Probabil ca o investigatie asupra acestei farse financiare ar schimba situatia īn favoarea cluburilor"
Satiricon a lansat Dilemateca
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Lowe gaseste arma unei crime pe santierul campaniei Selectiv
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
McCann a suflat Cotidianul de la Leo Burnett
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult"  este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie