Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 03 Noiembrie 2021
Asocierea cu Bloomberg se transpune atat in continut editorial, cat si in preluarea si uniformizarea graficii postului, aceeasi cu toate cele 14 statii operate in asociere cu Bloomberg Television pe toate continentele.
Luni, 03 Februarie 2020
Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Marti, 16 August 2016
Realizata si prezentata de Andrei Cristea (foto) emisiunea va fi difuzata din 22 august, in fiecare luni, de la ora 22.30 si este produsa de Innovative Lawyers, detinatorul francizei FT, care promite telespectatorilor TVR2 cele mai noi evolutii economice din tara si de peste hotare, dar si opinii si analize de business.
Vineri, 04 Martie 2016
Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Marti, 19 Mai 2015
Felix Tataru, Senior VP IAA Global si Presedinte GMP Group, a fost premiat la categoria IAA Champions, pentru contributia adusa industriei de marketing si comunicare globala, in timp ce Nicoleta Deliu si Ioana Sigarteu au fost desemnate castigatoare la categoria Young Leader, pentru realizarile obtinute cu IAA Young Professionals Romania.
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: