Rezultatele cautarii dupa : "blasius"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Campaniile, agentiile si brand-urile finaliste Effie Awards Romania 2021. Premiere online, pe 17 iunie.
Miercuri, 09 Iunie 2021
84 de lucrari sunt finaliste in competitia Effie Romania 2021. Castigatorii vor fi anuntati pe 17 iunie 2021, in cadrul evenimentului online care va fi difuzat pe paginile de Facebook Effie Romania, IAA Romania si UAPR, incepand cu ora 7:30 p.m.
Effie Awards 2011: Comitet, Calendar, Jurizare.
Joi, 03 Martie 2011
 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.

 

Descalificate la Effie 2010? Narcis Horhoianu (P&G) nu comenteaza
Marti, 08 Iunie 2010
 Narcis Horhoianu (P&G), Presedintele Comitetului de Organizare al festivalului de eficienta, nu a comentat existenta unor cazuri descalificate pana astazi: “Toata lumea a...
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
AdPlayers sprijina Personal Branding Seminar IAA, cu Cristina Simion, Alexandra Olaru, Afrodita Blasius si Diana Flutur
Vineri, 30 Octombrie 2009
 IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Scoala IAA incepe cu ambele module, din octombrie 2009
Joi, 03 Septembrie 2009
 Cursurile au loc incepand din octombrie, iar inscrierile se fac atat pentru modulul I- juniori cat si pentru modulul II- mid level
IAA
AdPlayersLIVE: Rezultatul alegerilor pentru Presedintele si Comitetul Director IAA Romania
Joi, 04 Iunie 2009
 Felix Tataru a fost reales Presedinte IAA de catre toti cei 50 de membri si delegati din sala, egalat la voturi doar de pozitia de Secretar General, post in care a fost reinvestita...
Effie Awards Romania da tot aurul festivalului pe eficienta, si doar 4000 lei pe creatie
Luni, 23 Februarie 2009
Festivalul isi da iar pielea pe mana freelancerilor in concursul pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia din acest an, dand foc increderii in creatia agentiilor de...
Start Effie Awards 2009: Inscrieri din 10 Martie
Joi, 19 Februarie 2009
 Inscrierile la Effie Awards Romania din acest an vor incepe pe data de 10 martie si se vor incheia pe 10 mai, iar jurizarea se va desfasura in perioada 26 – 27 mai 2009.
IAA
IAA School face noi inscrieri pentru modulul destinat juniorilor
Luni, 19 Ianuarie 2009
 Inscrierile pentru noua editie a Scolii IAA, Modulul 1, adresat juniorilor, se pot face pana la 6 februarie, iar cursurile  vor incepe din 20 februarie
IAA si UAPR au ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Joi, 27 Noiembrie 2008
 Prezidat de Narcis Horhoianu (P&G), din comitet fac parte Alexandra Olaru –Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre –D&D Research, Afrodita Blasius –Bridge Communication, Sorin Blaga –Rompetrol, Stefan Iordache – Leo Burnett Group si Paul Markovits - Vodafone
Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
IAA Bucuresti, alaturi de IAA New York, in finala The Chapter Excellence Award - Golden Tulip
Marti, 29 Ianuarie 2008
IAA Romania a ajuns in finala intrecerii filialelor IAA din intreaga lume, competitie al carei rezultat va fi cunoscut la cel de-al 41-lea Congres Mondial al International Advertising Association, ce va avea loc la Washington DC
Doi copywriter-i castiga, a treia oara consecutiv, competitia pentru vizualul campaniei Effie
Luni, 21 Ianuarie 2008
Sorin George Liurea, Copywriter la Ogilvy si Stefan Cristian Gutue, Copywriter la Brightness au castigat pentru a treia oara consecutiv concursul
Scoala IAA Romania  este acreditata de IAA Worldwide
Marti, 15 Ianuarie 2008
In urma acreditarii, proiectul va fi prezentat public in cadrul Conferintei Globale IAA pe teme de educatie, care va avea loc la Washington DC, pe 6-7 Aprilie
Cine face Effie Awards Romania 2008?
Luni, 12 Noiembrie 2007
Comitetul de Organizare Effie Awards Romania 2008 este format din Eusediu Margasoiu – Pepsi Americas – Presedintele Comitetului de Organizare, Valentina Tagirtoi – Unilever SCE, Diana Flutur – Odyssey Communication, Afrodita Blasius – Bridge Communication, Cezar Dumitru – Ursus Breweries, Paul Markovitz – Vodafone, Cristi Grigorescu – Next, Sorin...
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
Radu Florescu - Saatchi & Saatchi, despre EFFIE: 'Sunt destul de rezervat cu privire la cāstigatorii de anul acesta din mai multe categorii'
Joi, 05 Aprilie 2007
"Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii", a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania: "Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii", explica executivul...
IAA Romānia a ales noua conducere
Joi, 01 Martie 2007
Format din 9 membri, noul Comitet Director IAA are īn componenta: Presedinte - Felix Tataru (foto, GMP), Vice-Presedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar: Cristina Simion (Edipresse), Trezorier: Cezar Dumitru (Ursus Breweries), Director Program: Narcis Horhoianu (Procter & Gamble Romania), Dan Petre (D& D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Diana Flutur (Odyssey...
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
1 2 »