Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 09 Aprilie 2021
In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Luni, 03 Iunie 2019
Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Marti, 10 Iulie 2018
Medicamente din toate categoriile terapeutice, nu numai citostatice, sunt in pericol de a disparea adancind criza cronica a medicamentelor din ultimii 3 ani care afecteaza toti pacientii, dar si competitivitatea industriei producatoare locale
Vineri, 16 Martie 2018
Administratia Americana pentru Alimente si Medicamente (FDA) a confirmat la data de 1 martie a.c. buna reputatie a industriei farmaceutice locale si a Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale (ANMDM), prin includerea Romaniei pe lista de tari UE cu care Acordul de Recunoastere Mutuala va fi...
Miercuri, 31 Ianuarie 2018
“Solicitam Coalitiei de Guvernare PSD-ALDE si Guvernului Dancila sa introduca in Programul de Guvernare masuri de politici industriale menite sa stimuleze fabricarea de medicamente in Romania, pentru a stopa declinul acestei ramuri economice si a reduce dependenta de importuri.”, spun intr-o comunicare...
Joi, 11 Ianuarie 2018
Intr-o comunicare trimisa adplayers, organizatia patronala ce reuneste cei mai reprezentativi producatori si distribuitori de medicamente subliniaza faptul ca aproape 10% din medicamentele care costa sub 25 lei au disparut in ultimii 2 ani datorita cresterii taxei cu peste 50%.
Miercuri, 06 Decembrie 2017
“Semnalam de 6 luni ca se adanceste criza medicamentelor ieftine din cauza taxei “clawback”. Autoritatile nu pot sau nu vor sa inteleaga ca aceasta taxa, aplicata medicamentelor sub 25 lei, produce efecte devastatoare pentru populatie, sistemul sanitar si industria de medicamente”, afirma intr-o comunicare trimisa adplayers reprezentantii PRIMER, Patronatul...
Luni, 08 Februarie 2016
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
Joi, 29 Mai 2014
Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
Joi, 04 Octombrie 2012
Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Sambata, 06 Septembrie 2008
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Luni, 17 Martie 2008
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money...
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
Joi, 24 Ianuarie 2008
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Joi, 14 Iunie 2007
Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: