Rezultatele cautarii dupa : "bine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
THE NEW: Clientul stabileste fee-ul la prima campanie. Noua agentie de digital si creatie din familia MCCANNPR+ vine cu Chemistry BONUS.
Marti, 05 Octombrie 2021
 Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Revista BIZ a lansat BrandRO 2021 - Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Joi, 02 Septembrie 2021
 ,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
Telekom Romania digitalizeaza toate procesele pe care clientii le pot realiza pe website-ul companiei
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Cei interesati se pot porta in reteaua Telekom Romania 100% digital, indiferent daca detin o cartela sau un abonament mobil. Procesul se realizeaza in trei pasi simpli si dureaza in medie cinci minute, iar clientii au la dispozitie doua optiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare...
AFI Europe Romania continua „Plan de Viata” alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
Miercuri, 28 Iulie 2021
 In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
Profi a inaugurat programul ,,Proaspete de la noi” pentru fermieri si cumparatori
Vineri, 16 Iulie 2021
 Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu...
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Peste 100.000 de romani din Generatia Z au testat platforma vocationala Futureproof de la Telekom
Miercuri, 14 Iulie 2021
 La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.
Eroina Marvel s-a intors pe ecrane cu Black Widow, lansat de Forum Film si RAN Communication
Joi, 08 Iulie 2021
 „Filmul „Black Widow” merita o campanie de promovare pe gustul fanilor. Timpul scurt ne-a fortat sa fim creativi si inventivi si sa promovam mesajele cheie ale filmului acolo unde sunt si iubitorii Universului Mavel.” a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner, RAN Communication, la...
Repozitionare Profi. ,,Zilnic, preturi mici”.
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Noua pozitionare a magazinelor urmeaza sa fie prezentata publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradala si social media.
Costurile de reparatii (55%), factura la curent electric (54%) si costurile de intretinere (54%), primele griji pe lista satisfactiei privind locuinta romanilor
Marti, 06 Iulie 2021
 Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
In direct la TVR1, Stejarii inaugureaza Stadionul Arcul de Triumf cu meciul test World Rugby cu Argentina!
Joi, 01 Iulie 2021
 Nationala de rugby revine acasa cu o partida-spectacol, alaturi de una dintre cele mai bune echipe din lume. Meciul se vede in direct la TVR 1 sambata, 3 iulie, de la ora 21.00.
Primul Profi Loco, in Timis. Gama imbunatatita, o atmosfera aerisita si cumparaturi mai rapide
Miercuri, 23 Iunie 2021
 „Entuziasmul localnicilor si cifrele de vanzari de pana acum confirma ca acest format se bucura de succes si in localitatile extraurbane,” a declarat Pawel Musial, directorul general al retelei de magazine Profi.
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021
 Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Consolid8 lanseaza doua proiecte noi de crowdfunding si incurajeaza antreprenorii sa isi prezinte ideile de afaceri
Vineri, 04 Iunie 2021
Consolid8, prima platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru antreprenorii sociali si cei din industriile creative, a lansat doua noi campanii, „Sosete fara pereche” si „Detaliul Secession – Timisoara”. Potrivit reprezentantilor de comunicare, de la lansarea platformei...
Teatru in cautare de ctitori. Grivita 53 va fi prezent in Parlament pe 7, 8 si 9 iunie
Joi, 03 Iunie 2021
“Cele mai importante lucruri in viata sunt cele pe care le faci, nu cele pe care le ai. (…)” spune Chris Simion – Mercurian, initiatoarea proiectului Grivita 53, care pe 7, 8 si 9 iunie, impreuna cu colegii sai, tineri actori independenti, va vinde caramizi in Parlamentul Romaniei, pentru...
Agentia The Public Advisors comunica pentru aplicatia de health tech Beesers
Joi, 27 Mai 2021
 “Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public...
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
« 4 5 6 7 8 »