Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 20 Martie 2023
Cu o investitie initiala de 650.000 euro, Northo este singura clinica din Romania cu o certificare Invisalign® Diamond. Northo inseamna o echipa de medici si tehnologie digitala: 5 unituri dentare, medici cu peste 15 ani de experienta si mai mult de 10.000 de cazuri tratate. Dr. Teodorina Secara este medic...
Vineri, 25 Ianuarie 2019
Pelicani salvati desi nu era nevoie, pompieri chemati la lebede care dormeau si pasari indopate cu paine. SOR invata oamenii cum sa ajute pasarile fara sa le faca rau.
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Miercuri, 03 Decembrie 2014
Semnata de McCann Erickson, campania Intoarce-te Romane a atras sute de mii de vizionari ale mesajului video, mii de mesaje video generate pe website-ul campaniei intoarceteromane.ro si o medie zilnica de zece romani cu CV-uri cu studii internationale care vor sa se intoarca in Romania.
Joi, 16 Septembrie 2010
TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
Marti, 13 Noiembrie 2007
Cu utilizare internationala, „Business Credit Card” de tip VISA, are nivelul maxim de creditare de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Joi, 22 Martie 2007
Într-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei în publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii înscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, înscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a înregistrat în acest an 328 de lucrari înscrise
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
În Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala România, ce va avea loc în data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pâna la 21 februarie
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei în Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
Miercuri, 24 August 2005
Roxana Cristea s-a alaturat echipei de vanzari in functia de Senior Print Sales Manager dupa ce s-a ocupat de publicitatea Apropo TV la Publimedia International
Joi, 28 Iulie 2005
Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: