Rezultatele cautarii dupa : "berea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
80 inscrieri Cel mai bun spot TV intr-o Categorie Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
Lowe: Povestea merge mai departe
Miercuri, 10 Mai 2006
Lowe & Partners scrie povestea unui nou spot de imagine pentru Timisoreana - "berea oamenilor obisnuiti si a povestilor lor de success" de la Ursus Breweries
Löwenbräu la McCann Erickson
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
ComandaBergenbier-fara umbreluta
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Tuborg Christmas Brew vrea crestere de 10% peste 2004
Sambata, 05 Noiembrie 2005
Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german
Vineri, 30 Septembrie 2005
Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa
Promotia Timisoreana atrage vanzari pe cinste
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
OIM  a inceput o campanie semnata de Brands&Bears
Joi, 18 August 2005
Derulata cu sprijinul Guvernului Marii Britanii,  campania contine 3 spoturi TV si se deruleaza pe posturile TV Antena 1, Antena 3, postere si brosuri
Headvertising are noi meserii pentru Noroc
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Ursus apasa play pe Liberty Parade
Marti, 26 Iulie 2005
Marca trimite la plaja si anul acesta cateva tiruri pline cu "navete" de muzica house care sa potoleasca "setea" a 40.000 de oameni
Holsten face Petrecerea burlacilor la Graffiti BBDO
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Legea germana a inovatiei outdoor-ului
Miercuri, 22 Iunie 2005
McCann si Interbrew merg cu Beck’s pe inovatie outdoor, iar prima prestatie din centrul Bucurestiului merge pe titlul "Ordine si Disciplina: legea germana a puritatii berii"
Festivalului International Tuborg trimite 42.000 de lei noi (dar grei) in Banat
Marti, 07 Iunie 2005
Organizatorii au numarat in cele 10 zile de festival 350.000 de vizitatori si 420.000 de pahare de bere vandute la cea de-a patra editie a festivalului
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Pe langa filme, Clujul se distreaza in acest weekend si pe 'Muzica Ursus'
Joi, 26 Mai 2005
La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
Stella Artois pe ecrane (le) din casa Regelui Berii
Miercuri, 25 Mai 2005
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
Prospero a reconstituit Hamburgul in Micul Paris pentru Holsten
Joi, 19 Mai 2005
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
Publicis Romania face “Vara celor 100 de vacante URSUS
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Holsten ataca piata berii de provenienta germana pentru URBB
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
« 2 3 4 5 »