Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg", afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Joi, 10 Mai 2007
Parte a retelei internationale Publicis, Starlink Group a anuntat ieri ca si-a extins aria de activitate, prin crearea Diviziei de Relatii Publice, cu o echipa formata din Laris Toader - PR Director, Oana Ene - PR Consultant, Irina Dinu - PR Consultant, Alexandru Flus -PR Consultant si Mugur Popa - PR Executive
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu 52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
Joi, 19 Aprilie 2007
Campania de comunicare pentru noul Q-Pack este semnata de McCann va incepe in luna mai si dureaza pana la sfarsitul lunii octombrie, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii departamentului de comunicare de la Interbrew, promovarea urmand sa cuprinda TV, presa, outdoor si internet.
Luni, 16 Aprilie 2007
"Sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie", recomanda juriului EFFIE, Razvan Dumitrescu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners si motiveaza: "Am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men Liga Suporterilor pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client...
Luni, 19 Martie 2007
Agentia Starlink Media a cāstigat licitatia initiata de compania Bere Mures pentru brandul Neumarkt
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani īn care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vānduta bere din Romānia pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata īn decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior īn portofoliul Lowe & Partners
Vineri, 09 Martie 2007
Guvernul Olandez a contribuit cu 750.000 EUR la o investitie de 1,2 Mil. EUR īn noul sediu central al Paradigma Group, grup de companii care a furnizat echipament si suport tehnic pentru evenimentele unor artisti precum Sarah Brightman, Patricia Kaas, Smokie, Duran Duran, DJ Tiesto, Shakira, Depeche Mode sau The Duke Ellington Orchestra
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti", afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: