Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Miercuri, 31 Octombrie 2007
Canalul va difuza un mini documentar de 90 secunde despre prima fabrica de bere din Romania, care a fost infiintata in Timisoara, intr-un set de documentare care promoveaza cultura si valorile locale
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Luni, 15 Octombrie 2007
Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
Luni, 17 Septembrie 2007
Cu premii de 441.000 de lei, agentiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei “Programul de racorire globala Ciucas” au fost Gavrila&Asociatii pentru activitati de tip ATL, Heat Advertising - BTL, Zenith Media (media), Nicola Porter Novelli (PR)
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Pe langa festivalul anual, Ciucas a facut mai accesibile traseele montane, prin amplasarea a peste 600 de indicatoare turistice pe rutele cheie ce pornesc din Poiana Brasov, Busteni, Azuga, Predeal sau Sinaia
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Vineri, 03 August 2007
Conceptul Ambientalia se integreaza strategiei de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazata pe relationarea directa cu consumatorul, si se deruleaza in intervalul 21 iulie – 26 august, la Mamaia
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro, Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
Joi, 12 Iulie 2007
"Am castigat brandul Gosser, dar nu pe baza unei licitatii. Noi lucram deja cu Heineken Romania pe inca patru branduri de bere, cel mai important fiind brandul Bucegi", a declarat pentru AdPlayers, Alexandra Tinjala, sefa Sister&Co, agentia care a dezvoltat campania de lansare a ambalajului premium (PET) de 1L pentru brandul Gösser
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Miercuri, 04 Iulie 2007
De la o companie cu 2,6 Mil. EUR in 2005, Stralink Group, care inregistra la sfarsitul anului trecut o dublare a afacerii la 5,6 Mil. EUR, estimeaza ca pe primele sase luni din acest an a sarit de 4 Mil. EUR si vrea pana la sfarsitului anului in curs 9 Mil. EUR, o cota importanta din afacerea intregului grup Leo Burnett Romania proiectata la in jur de 50 Mil. EUR
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: