Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 August 2018
Festivalul va avea si propria bere. “S-a muncit mult, s-a gustat si mai mult, iar in cele din urma am reusit impreuna cu cel mai nou producator de bere artizanala de pe piata, sa facem berea festivalului.” Dragos Gurarosie, unul dintre organizatorii evenimentului.
Marti, 17 Iulie 2018
Miscarea intareste prezenta grupului Antalis pe piata produselor pentru comunicare vizuala in Romania
Marti, 20 Martie 2018
Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Vineri, 02 Martie 2018
Desi volumul veniturilor a ramas constant, Allianz-Tiriac a crescut rezerva de daune brute cu peste 140 de milioane de lei (peste 30 milioane de euro) fata de 2016.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania.
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Vineri, 16 Iunie 2017
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor,Joi, 25 Mai 2017
SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Marti, 23 Mai 2017
Festivalul de publicitate din Letonia va avea loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2017, la Riga.
Luni, 06 Martie 2017
Initiat de Asociatia Freelancerilor cu sprijinul Telekom Romania si Banca Transilvania, Talent Garden Bucuresti este situat la parterul Palatului Universul de pe strada Ion Brezoianu iar accesul se face pe baza de abonamente
Vineri, 24 Iulie 2015
Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Vineri, 26 Iunie 2015
Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Vineri, 08 Mai 2015
Pentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 Milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii.
Joi, 03 Iulie 2014
Miocardita este verdictul IML la trecerea la cele vesnice a fondatorului imagoo, dupa ce proprietarul apartamentului in care locuia si fratelelui Iulian l-au gasit la ore bune distanta dupa ce l-a lasat “ceasul”. Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Vineri, 24 Mai 2013
„Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: