Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 31 Octombrie 2011
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
Marti, 28 Iunie 2011
Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi...
Luni, 16 Mai 2011
Un articol intitulat „Contemporani cu Google” este de negasit arhiva online evz. Nu si de motoarele de cautare online. Google ne spune si adresa exacta, deocamdata nedisponibila. www.evz.ro/stiri/contemporani-cu-coca-cola-930345.html
Gabriela Lungu, The Practice: 1,2 Mil. EUR pe 2010, si "ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele"
Joi, 14 Aprilie 2011
„In 2010, ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele”, a afirmat Gabriela Lungu, - Managing Partner The Practice, vorbind despre cifra de...
Vineri, 12 Martie 2010
Daca Ministerul Turismului din Romania Luni, 21 Iulie 2008
Competitia care rasplateste performantele in comertul electronic din Romania ofera doua premii: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce
Luni, 07 Aprilie 2008
Revista care va fi lansata in aceasta luna de Attica Media Romania face parte din portofoliul international Time Inc si a ajuns la 13 editii internationale
Luni, 22 Octombrie 2007
Cei mai recenti membri ce au aderat la IAA Romania sunt companiile: McDonald’s, Lowe PR, twenty si Grupul Doi precum si Biroul Roman de Audit al Tirajelor
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, în urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate în noiembrie 2006, agentia asigurând, începând din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR.
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, în valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost înmânate câstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Outdoor din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 24 Mai 2005
Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: