Rezultatele cautarii dupa : "bauturi racoritoare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
IAA, TV, CNA
CNA a modificat Publicitatea în Audiovizual, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat în sedinta de ieri modificarile privind publicitatea în Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmând sa intre în vigoare, pe rând, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Previziuni EFFIE 2007 cu  Alexandra Gatej, Daniel Gavrila, Narcis Horhoianu, Marina Zara
Luni, 19 Februarie 2007
Alexandra Gatej (Unilever), Daniel Gavrila (Independent), Narcis Horhoianu (P&G) Marina Zara (McDonald’s) spun ca actuala editie EFFIE 2007 va fi una mai buna
IAA, TV, CNA
IAA si Romalimenta au amendat CNA
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si  Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
Carrefour a intrat în 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Film mut cu Prigat Pulpa Limonada
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Prigat cu pulpa sparge Tavanul
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Traieste vara Soundwave cu 4 milioane de premii Coca Cola
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde  spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
« 1 2