Rezultatele cautarii dupa : "bat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
 KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024
 “Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
 ARSC a premiat cele mai bune initiative de dezvoltare urbana la Gala Smart City Awards. Trofeul pentru Comunicarea Inovatiei, castigat de Confident Agency.
Luni, 08 Aprilie 2024
 ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
Cele mai bune campanii de publicitate pentru banci si servicii financiare. Castigatorii Midas Awards din cadrul New Yor Festivals.
Vineri, 01 Martie 2019
Cele mai bune agentii din intreaga lume se bat anual la Midas Awards pe cele mai ravnite premii pentru publicitatea la banci si servicii fin anciare. Midas Awards.
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Fost director general MediaPro Studios, Carmen Zahiu (Rotaru) conduce noua divizie Tempo BTL
Luni, 06 Noiembrie 2017
Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
Un Effie rade si un pitch plange
Miercuri, 03 Iunie 2015
 “NE-ATI UMILIT? AFARA DIN CASA NOASTRA!”
Povestea Ralucai Tonciu. Lupta pentru ca viata ei sa mearga mai departe.
Luni, 27 Aprilie 2015
  “Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai. 
Valea! Nu v-ati tinut de cuvant. Ne-ati Pontit.
Vineri, 14 Noiembrie 2014
 Duminica ma duc la vot nu pentru Iohannis. Ma duc pentru mine. Ca sa pot spune in viitorii 5 ani copiilor mei ca nu m-am Pontit si eu.
Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
Luni, 30 Iunie 2014
 Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul...
 “Make love, not war Axe si razboi auto la Super Bowl
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
 . Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.

 

Lowe Vibe face BTL pentru Lowe & Partners. Primii clienti: Ferrero, Bergenbier SA si Unilever.
Luni, 16 Ianuarie 2012
 Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
Lista castigatorilor Effie Awards Romania 2011
Marti, 14 Iunie 2011
 Sursa: Effie Awards Romania
300-500 Mii euro JTI in campania impotriva contrabandei cu tigari, la DRAFT FCB
Miercuri, 24 Noiembrie 2010
 Estimate impreuna la peste 1 Milion EUR in 2010, comunicarea JTI completeaza bugetele BAT si Philip Morris impotriva contrabandei cu tigari, care reprezinta, potrivit specialistilor,...
Cine a castigat si ce, la PR Award 2010
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Loto 6 din 9: Tragere Leo Burnett-eria Romana
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett. 
Buget de 60.000 EUR si 4.000 de vizitatori pentru Targul de Obiecte Bisericesti 2010
Marti, 08 Iunie 2010
 In jur de 80 expozanti si aproape 4.000 de participanti, din care 20% specializati, sunt asteptati la editia din acest an ce va avea la Sala Palatului, intre 10 si 12 iunie
16 oameni si 10% din business se despart de Ogilvy Romania
Joi, 06 Mai 2010
 Despre cat pierde grupul de agentii, Manuela Necula, Head o Country, Ogilvy Group Romania afirma ca in jur de jumatate din business-ul BAT a ramas administrat de Ogilvy, iar in cazul...
Santaj Outoor: Cat imi dai ca sa-ti spun cat traiesti?
Miercuri, 14 Aprilie 2010

Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...

Grup Sapte: BTL si merchandising pe o piata de 70 Mil. EUR
Luni, 29 Martie 2010
 Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
1 2 3 4 »