Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 23 Februarie 2011
Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Luni, 18 Octombrie 2010
„Veniturile din publicitate au scazut, insa cu cele din evenimente am compensat aceasta scadere”, Cristian Iosif, Business Publishing Group, care a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 Mil. EUR pe 2009
Marti, 29 Iunie 2010
Nu dati curs niciunei cereri daca ati primit un email in limba engleza cu subiectul „confirm your e-mail adress” in care vi se cere confirmarea ori anularea contului AdPlayers
Marti, 04 Mai 2010
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000...
Joi, 23 Iulie 2009
Competitia care alege campionul Romaniei in bartending este organizata de revista Food & Bar Magazine (Business Publishing Group), si va demara in 29 iulie
Marti, 26 Mai 2009
Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine
Vineri, 08 Mai 2009
Evenimentul ii are ca parteneri pe: GSK, Bayer Schering Pharma, Bayer HeathCare Consummer Care, Johnson& Johnson, Solvay Pharma, Dr' Reddys, Romastru, Torrex Chiesi, Banca...
Vineri, 17 Octombrie 2008
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Luni, 10 Martie 2008
Spotul reprezinta componenta virala a campaniei "vorbiti afacereza?" pentru The Money Channel
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
„Pe langa reteaua BarTV, Monopoly Media intentioneaza sa francizeze si alte produse ale sale: PharmaTV, BeautyTV, MarketTV, DoctorTV”, a afirmat Mihnea Manu, director executiv Monopoly Media.
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: