Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Luni, 26 Martie 2007
"Sunt suficient de multe campanii (pentru Romania n.r.) care livreaza afisari catre tari cum ar fi Ghana, Togo sau Papua Noua Guinee", sustine fostul Vicepresedinte IAB Romania - Ciprian Stavar, iar "pierderea din lipsa de optimizare / targetare variaza intre 10% si 40%", este de parere oficialul New Media Agency (The Group) care crede ca afilierea la IAB Europe va veni...
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat câstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
Performanta celor 475 de înscrieri înregistrate în cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
Luni, 26 Septembrie 2005
"Tot ce lucram aici este supervizat de Karstner & Partners, agentia lui Red Bull Worldwide" spune Serban Alexandrescu, Creative Director al agentiei de publicitate
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Internetics vrea sa recunoasca cele mai bune campanii online inaintea Ad’Or-ului
Joi, 07 Aprilie 2005
Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: