Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Iulie 2019
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun.
Joi, 22 Martie 2018
Proiectul va contine o serie de articole ce abordeaza subiecte despre educatia financiara din Romania, precum si sfaturi si sugestii despre gestionarea banilor proprii, economisire si creditare, optiuni de investitii, arata o comunicare publica a agentiei nationale de presa.
Vineri, 11 Decembrie 2009
Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
Miercuri, 04 Martie 2009
Joi, 17 Aprilie 2008
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Luni, 03 Septembrie 2007
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR si este insotit de o noua campanie de imagine
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: