Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 Septembrie 2021
Timp de 18 ani, in diverse pozitii de management in cadrul companiilor Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania, Irina Ionescu urmeaza sa fie implicata activ si in dezvoltarea viitoare a companiilor din acelasi Grup care include Green PC Ambalaje, GreenPoint Management, Green Knowledge, Servicii Salubritate...
Marti, 17 Noiembrie 2020
Grachnova va prelua acest rol incepand cu 4 ianuarie 2021, iar Razvan Varabiescu, CEO al Dentsu Romania, a decis de curand sa isi indrepte atentia spre alte provocari profesionale. In...
Joi, 15 Iunie 2017
Tudor-Constantin Neagu va reprezenta Romania la Roger Hatchuel Academy, in urma competitiei dedicate de la The Alternative School, anunta reprezentantii de comunicare ai scolii.
Joi, 25 Mai 2017
SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Joi, 21 Ianuarie 2016
Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.
La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Marti, 02 Aprilie 2013
Consiliul Director al RAC ii mai are in componenta pe Laurentiu Gheorghiu, Vicepresedinte al RAC (PROTV); Raluca Predoi, Trezorier al RAC (Nestle Romania), Constantin Bratu, Membru in Consiliul Director al RAC ( Asociatia Berarii Romaniei), Ecaterina Șafarica - Membru in Consiliul Director al RAC ( Procter & Gamble ), Mihaela Ungar - Membru in Consiliul Director al RAC (...
Joi, 05 August 2010
Caravaniez a fost numita Managing Director al agentiei de publicitate, dupa ce in perioada 2008 - 2010 a lucrat pentru Saatchi & Saatchi
Luni, 15 Februarie 2010
Mediaedge:cia lucra pentru client de 9 ani, insa administra doar contul de OOH in ultimii 2 ani, perioada in care producatorul de cafea a lucrat cu Starcom Media Vest
Vineri, 16 Octombrie 2009
Dupa numirea lui Dan Medrea la carma agentiei de publicitate, fosta sefa a biroului Grey de la Bucuresti a intrat intr-o vacanta in care spune se va gandi daca va merge pe drumul...
Vineri, 22 Mai 2009
Gatej isi incheie mandatul de presedinte Unilever SCE si va fi numita Business Development Director Unilever pe Europa Centrala si de Est, succesorul la conducerea Unilever in Europa Centrala si de Sud urmand sa fie anuntat in curand
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Marti, 01 Iulie 2008
Parteneriatul global Scholz & Friends - Lowe Worldwide pune capat relatiei cu GAV balkanski Romania, iar Scholz & Friends Bucharest va fi un joint venture intre Scholz & Friends si Lowe & Partners...
Luni, 23 Iunie 2008
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Luni, 12 Mai 2008
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
Marti, 24 Aprilie 2007
Ruxandra Scortea (foto), General Manager la Action Global Communications Romania a afirmat, pentru AdPlayers, ca agentia de PR a avut numai in Romania, anul trecut o cifra de afaceri de 1.036.000 EUR
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Marti, 13 Februarie 2007
Laura Tampa (foto) este noul Managing Director al agentiei Grey Worldwide România, iar Mihail Vârtosu, fondatorul companiei, va oferi în continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group în Balcani
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: