Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Miercuri, 25 Mai 2005
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Vineri, 06 Mai 2005
Executivul agentiei de BTL din grupul Publicis a fost Brand Manager Elite Romania, Brand Manager si Senior Brand Manager la Philip Morris pentru marca L&M, sefa departamentului advertising Prima TV si New Business Publicis
Vineri, 06 Mai 2005
Acestea au fost "date afara" goale de la magazinele din Carrefour si Mario Plaza timp de o saptamana
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Vineri, 22 Aprilie 2005
De luni, Cardul de Credit Carrefour vrea sa ofere "o viata mai buna" clientilor, in 10 minute
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
Joi, 14 Aprilie 2005
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
Luni, 11 Aprilie 2005
British Airways spune pana in luna iunie ca “Londra se vede mult mai aproape”
Vineri, 18 Februarie 2005
”Bravo baieti, sa ramaneti la fel de tineri, eficienti si creativi.” i-a felicitat „Clientul” pentru un Gold Effie 2005
Vineri, 18 Februarie 2005
Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: