Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 26 August 2005
Promotia care se va incheia la 30 septembrie este sustinuta de un spot TV de 20 de secunde, presa si punctele de vanzare
Joi, 25 August 2005
Cu perioada de rambursare de pana la 6 ani, valoarea creditului auto lansat atat in valuta cat si in lei, variaza intre 3.000 RON si 100.000 RON, respectiv intre 1.000 EUR si 30.000 EUR
Miercuri, 24 August 2005
Distinctia McCann Erickson urmeaza celei din 2004 in care la aceeasi sectiune, agentia era finalista cu o campanie de promovare a luptei anti- SIDA pentru ARAS
Joi, 18 August 2005
Derulata cu sprijinul Guvernului Marii Britanii, campania contine 3 spoturi TV si se deruleaza pe posturile TV Antena 1, Antena 3, postere si brosuri
Vineri, 12 August 2005
BIC Action Beach leaga 6 promoteri, 1 instructor de surf si kite si unul de caiac cu “clientii” celor 10 caiace, 5 windsurf-uri, 1 kite (toate BIC Sport)
Joi, 04 August 2005
Consiliul solicita Ligii Profesioniste de Fotbal sa asigure accesul posturilor de televiziune la meciurile din Campionatul National de Fotbal
Joi, 28 Iulie 2005
Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
Joi, 14 Iulie 2005
CNA a sanctionat Radio 21, Europa FM si Radio Guerrilla in urma difuzarii unei discutii dintre Gigi Becali si un reporter de la Antena 1
Joi, 30 Iunie 2005
Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Titanium Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Vineri, 10 Iunie 2005
Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Vineri, 20 Mai 2005
Gasiti aici cele mai bune locuri pentru a vedea gratuit filmul inscrierilor in festival, pe orice calculator bine infipt la internet
Vineri, 13 Mai 2005
Festivalul de publicitate a nominalizat lucrarea Leo Burnett Romania drept una dintre cele doua finaliste la categoria Print – Bauturi Nealcoolice
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR
Luni, 25 Aprilie 2005
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
Joi, 21 Aprilie 2005
De la 1 mai, Grupul Editorilor si Difuzorilor de Presa va „inchiria” si publicitate printr-un parteneriat incheiat cu regia de publicitate Splendid MediaZece
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: