Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Aprilie 2006
In urma parteneriatului de vanzare a publicitatii dintre Arbomedia si Monopoly Media, 1.045 de ecrane amplasate in spatii publice sunt integrate in sistemul de vanzare de televiziune al regiei conduse Serban Ciusca (foto)
Miercuri, 05 Aprilie 2006
Brau Union si agentia lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L, iar noua campanie TV, declinata si pe materiale POS isi propune sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Joi, 23 Martie 2006
Agentia a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
Marti, 07 Martie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
Miercuri, 01 Februarie 2006
Consiliul a sanctionat ieri OTV cu 2500 RON si Antena 3 cu somatie publica pentru incalcarea dispozitiilor privind publicitatea din Legea Audiovizualului
Luni, 30 Ianuarie 2006
Denumit si "The uber-guru" de catre The Economist si "Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor" de catre Business Week, el va sustine pe 14 martie conferinta Re-imagine, costul unei participari fiind intre 425 si 580 EUR
Joi, 26 Ianuarie 2006
Potrivit unui studiu White Image, aproximativ jumatate dintre mesajele email marketing sunt deschise dimineata, in intervalul orar 9.30 si 11.00
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Cele doua campanii Pfizer exportate de catre agentie in 2004 pe piete cum sunt Tarile Baltice, Rusia sau Cehia, incep astazi si in Romania
Joi, 15 Decembrie 2005
Agentia de publicitate online Boom vinde ProMotor.ro, ProTvMagazin.ro, BusinessMgazin.ro , reteaua de locale PubliMedia, 7plus.ro , precum si B24fun.ro, Tabu.ro, Superbebe.ro, Avp.ro (Aventuri la pescuit) si BpT.ro (Bucataria pt toti)
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
Joi, 10 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color 4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Miercuri, 31 August 2005
Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: