Rezultatele cautarii dupa : "auto"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Clienti noi de 200.000 EUR pe strategie si creatie in contul Friends Advertising
Marti, 23 Noiembrie 2010
 Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
Silviu Prigoana: Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Meritul il are nevasta-mea. Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine. Doar nu credeti ca sunt vreun mare om de afaceri”, a explicat ieri Silviu Prigoana pozitia pe locul 1 in clasamentul brandurilor personale in afaceri, realizat de revista Biz.
Publicitate cu dobanda Zero si credite media cu 180%
Marti, 09 Noiembrie 2010
 Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
50.000- 60.000 EUR in Esquire Big Black Book
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni 
8-9 Milioane EUR pe an Ford, la Ogilvy & Mindshare
Joi, 04 Noiembrie 2010
 Dupa ce a devenit companie nationala si in Romania, Ford Motor Company si-a aliniat comunicarea de brand la agentiile WPP - Ogilvy & Mather (strategie, creatie, consultanta de...
De ce mobilul, si nu iPad-ul, poate salva ziarele si revistele?
Joi, 07 Octombrie 2010
 Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Schimbari la varful Euroexpo. Daniela Tarsay revine ca Deputy GM, de la Affiche
Miercuri, 01 Septembrie 2010
 Daniela Tarsay revine la Euroexpo ca Deputy General Manager, dupa ce a mai ocupat functia Director Executiv in cadrul  companiei in perioada 2003-2006, timp in care a organizat evenimente precum Luxury Show, Advertising Show, Print Show si Kidex
5.000 – 10.000 EUR email marketing Hostway, la White Image
Vineri, 20 August 2010
 White Image face email marketing pentru Hostway Romania, unde va fi responsabila de trimiterea si gestionarea informarilor prin email catre clientii Hostway, precum si de...
Skoda: 1 din 4 masini se vinde in China
Marti, 17 August 2010
Producatorul auto a vandut in luna iulie la nivel international un numar de 58,513 unitati, din care 15.543 vehicule in China, reprezentand 26,5% din volumul total de vanzari, in crestere...
Euroexpo estimeaza 1 Milion EUR din targuri si evenimente
Luni, 16 August 2010
 Organizatorul privat de targuri si expozitii din trustul Intact are in agenda pentru perioada 22-25 septembrie doua targuri specilizate in productia publicitara: Digital Print & Sign – dedicat printului digital si semnalisticii, si Gift Show – specilizat in produse promotionale
Mirela Iordache vine director de publicitate la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star)
Miercuri, 28 Iulie 2010
 Fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, Mirela Iordache a fost numita de la inceputul lunii august Advertising Sales & Marketing Director la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star, Zau, Soc)
Cont de 25-30.000 EUR lansare Jaguar XJ, la Zebra Communications
Joi, 08 Iulie 2010
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
Licitatie pe creatia Volkswagen, la DDB Bucuresti. Contul era administrat de Icon Advertising
Vineri, 28 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in...
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Conceptul lui Mario Garcia a scumpit Romania Libera cu 35%
Luni, 15 Martie 2010
 Aparut astazi intr-un tiraj de 70.000 exemplare, noul ziar cu un concept grafic semnat de Mario Garcia, a aparut astazi pe piata cu un pret de coperta de 1,9 lei, cu 50 bani mai mult decat pretul ziarului de saptamana de pana in 15 martie care costa doar 1,4 lei
7 site-uri noi in Reteaua AdEvolution
Joi, 04 Martie 2010
 In reteaua online a companiei conduse de Val Voicu au intrat Diseara.ro,  Auto-bild.ro, Auto-Motor-si-sport, CeiMici.ro, Kids-Shop.ro,...
Licitatia Romtelecom, acum si oficial: Splendid Media, dupa un pitch cu 4 regii
Luni, 15 Februarie 2010
Surse apropiate procesului de selectie spun ca, in primul an de reprezentare in piata de media, este putin probabil ca serviciile de publicitate Romtelecom sa aduca mai mult de 1 Milion de...
Burda a vandut Autoshow la Presworks (Star, Soc, Zau)
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
« 8 9 10 11 12 »