Rezultatele cautarii dupa : "autentic"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Crew member, pana la 2.800 de lei net, Manager Trainee , 3.700 de lei net, in campania „Credem in tinerii din Romania” cu peste 1.000 de noi locuri de munca la McDonald’s.
Joi, 23 Iunie 2022
 McDonald’s in Romania a lansat o noua campanie de recrutare la nivel national prin care ofera oportunitati profesionale si un pachet consistent de beneficii. Peste 1.000 de locuri de munca sunt disponibile pe parcursul anului in reteaua de restaurante cu servire rapida, ca parte a campaniei de recrutare...
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Jazz preda stafeta: ,,Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care preda stafeta catre doua agentii” Irina Pencea Co-fondator si Managing Partner, Jam Session
Marti, 17 August 2021
,, Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie. Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si...
Birra Moretti® se alatura festivalului Electric Castle cu EC_Special 2021
Vineri, 30 Iulie 2021
 ,,Acest parteneriat ne ofera oportunitatea de a aduce la viata aceasta bucurie pentru consumatorii din Romania, aducandu-le o mica parte din Italia, ca parte a experientei unice pe care Electric Castle o ofera. Speram ca veti fi acolo si ne veti vizita, pur si simplu pentru a va relaxa si pentru a va bucura de...
Profi a inaugurat programul ,,Proaspete de la noi” pentru fermieri si cumparatori
Vineri, 16 Iulie 2021
 Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu...
Campaniile, agentiile si brand-urile finaliste Effie Awards Romania 2021. Premiere online, pe 17 iunie.
Miercuri, 09 Iunie 2021
84 de lucrari sunt finaliste in competitia Effie Romania 2021. Castigatorii vor fi anuntati pe 17 iunie 2021, in cadrul evenimentului online care va fi difuzat pe paginile de Facebook Effie Romania, IAA Romania si UAPR, incepand cu ora 7:30 p.m.
HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero
Joi, 03 Iunie 2021
 La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
Coca-Cola lanseaza noul design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahar, reunite sub strategia “One Brand”
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
European Broadcasting Union sustine TVR in lupta cu unii politicieni care au atacat programul de Revelion
Joi, 14 Ianuarie 2021
Independenta editoriala a serviciilor media publice este una dintre valorile de baza ale Uniunii
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Netopia Payments lanseaza platforma mobilPay Delivery, pentru comenzi de la restaurante, magazine si producatori locali
Marti, 14 Iulie 2020
 Noul serviciu este integrat in aplicatia mobila mobilPay Wallet, dezvoltata de NETOPIA Payments, singurul portofel digital din Romania cu care se pot face plati in toate mediile.
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019
Vineri, 09 August 2019
 Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
« 1 2 3 4 5 »