Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Mai 2009
Departamentul de Internet va reveni din 12 mai la vechea masurare a audienta site-urilor ( 1 site = 1 domeniu), insa va pastra si audientele pe grupuri de site-uri care cumulau si...
Miercuri, 06 Mai 2009
Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt CAP, GMP,...
Luni, 13 Aprilie 2009
Irina Serbescu (28 de ani) este noul redactor sef pentru Loook, revista de shopping care, potrivit
Luni, 13 Aprilie 2009
In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Joi, 09 Aprilie 2009
„Putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la...
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Joi, 02 Aprilie 2009
Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%
Luni, 30 Martie 2009
Avand o audienta de 157.000 cititori e editie, potrivit studiului SNA Focus oct'07-oct'08, incepand cu numarul lunii aprilie, revista home & deco editata de Hiparion Magazines...
Joi, 12 Martie 2009
"Cu peste 3 miliarde de afisari livrate pe spatiile Yahoo! in doar 4 luni, campania reprezinta cel mai amplu efort de comunicare si achizitie clienti desfasurat online in Romania", spune Mihai Fanache, General Manager Mediacafé
Joi, 05 Martie 2009
Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Marti, 03 Martie 2009
Potrivit datelor de audienta Jfk de Acasa TV, telenovela “Regina” (Acasa TV) a ocupat in saptamina 23-26 februarie 2009,...
Marti, 24 Februarie 2009
AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalistaMarti, 24 Februarie 2009
Cu operatiuni locale de vanzari lansate in Romania in parteneriat cu un reseller (n.r. Mediacafe) chiar daca nu are o prezenta locala, Yahoo! continua sa urmareasca indeaproape piata...
Sambata, 21 Februarie 2009
Cu 9,5 % rating si 26,7% cota de piata, emisiunea lui Maruta a inregistrat joi, 19 februarie, cea mai mare audienta de la lansare si pana in prezent
Marti, 17 Februarie 2009
Potrivit Kanal D, editia emisiunii „Fata lui tata” difuzata duminica, 15 februarie, a inregistrat cele mai bune audiente de la lansare cu o cota de piata de 16,4% si un rating de 7.6%
Marti, 17 Februarie 2009
Televiziunea de la Intact a fost cea mai aspru penalizata de CNA pentru Test de Fidelitate, si „Un show pacatos”, la distanta de Realitatea TV (5.000 lei), OTV (5.000...
Vineri, 13 Februarie 2009
Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Marti, 10 Februarie 2009
Constructia agentiei conduse de Ioana Maniou a inceput in 2006, mai intai ca divizie de PR a GMP Advertising si mai apoi ca agentie de PR, la jumatatea anului 2007
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: