Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.
Luni, 30 Septembrie 2013
„Cred ca inainteaza in directia buna, incet dar sigur” afirma pentru adplayers Caroline Henne, Regional Business Development Director, GfK, intrebata daca aduce bani comunicarea digitala in Romania.
Miercuri, 07 August 2013
Un neconventional facut in-house de RCA Ieftin a strans audienta de zeci de mii de masini cu cateva panouri pe care sunt insailate cateva versuri menite sa atraga soferii doritori de RCA
Marti, 23 Iulie 2013
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Vineri, 12 Iulie 2013
Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Vineri, 31 Mai 2013
TVR 2, TVR HD si portalul video al Televiziunii Romane - TVR+ vor transmite Campionatul European de Gimnastica Ritmica ce se desfasoara la Viena
Joi, 30 Mai 2013
„Asteptam peste 3000 de parinti si copii” a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, managerul si fondator al retelei de posturi de radio, despre evenimentul ce va avea loc sambata 1 Iunie 2013, intre orele 18.00 si 21.00 in Parcul Oraselul Copiilor din Bucuresti.
Joi, 11 Aprilie 2013
Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
„Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Luni, 11 Martie 2013
"O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
Vineri, 08 Februarie 2013
Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.
Miercuri, 06 Februarie 2013
Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Conform datelor de audienta din perioada septembrie - decembrie 2012, citate de reprezentantii de comunicare, Radio Romania Actualitati este lider la nivel national, inregistrand o cota de piata: 13,4% si lider la nivel urban, avand o cota de piata: 14%.
Marti, 15 Ianuarie 2013
Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Luni, 17 Decembrie 2012
Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Luni, 26 Noiembrie 2012
„Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Joi, 18 Octombrie 2012
Cum ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.
Vineri, 21 Septembrie 2012
ROAA pregateste o campanie antivandalism organizata cu sprijinul Primariei Capitalei si Politia Romana. “Fenomenul vandalizarii s-a raspandit colosal in ultimele 6 luni. Avem pierderi uriase din furturi, vandalizari si afisari ilegale” motiveaza initiativa Bogdan Vasile, noul Presedinte al Asociatiei Romane de Publicitate Outdoor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: