Ordonare dupa: data / relevanta
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Vineri, 07 Februarie 2014
Joi, 24 Octombrie 2013
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Vineri, 12 Octombrie 2012
Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
Nou Managing Director Publicis Modem Asia-Pacific, Thierry Vandewalle a co-fondat in anul 2000 agentia de marketing digital Wcube din Franta, preluata in 2007 de grupul Publicis, companie unde a lucrat pentru clienti precum: Dior, Carrefour, Louvre Museum sau Manpower
Marti, 23 Noiembrie 2010
Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu.
Luni, 18 Mai 2009
Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Marti, 31 Martie 2009
Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
Luni, 09 Februarie 2009
Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Miercuri, 15 Octombrie 2008
Snickers in campanie „Hard sex” Rol.ro, dupa ce „in urma unei erori in programarea campaniei Vodafone un numar nesemnificativ de afisari s-au derulat la categoria respectiva"
Vineri, 06 Iunie 2008
Joi, 29 Mai 2008
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Miercuri, 14 Mai 2008
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Marti, 11 Martie 2008
Ce spun editorii parteneriatului feminis-eastrolog, pe de o parte, si Magdalena Zander ( Sales Director, NetBridge Investments) si Mihai Seceleanu ( Managing Partner, Internetcorp ), despre „cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc”
Vineri, 07 Martie 2008
Semnat de producatorul si scenaristul Mugur Mihaescu, serialul incepe din 23 martie, in fiecare duminica, de la ora 22:00
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: