Rezultatele cautarii dupa : "atitudine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Trauma FNI in publicitate si spotul Selgros. Florin Dumitrescu, antropolog
Vineri, 07 Februarie 2014
 
Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Sef nou la Publicis Modem. Tinta: China.
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
Nou Managing Director Publicis Modem Asia-Pacific, Thierry Vandewalle a co-fondat in anul 2000 agentia de marketing digital Wcube din Franta, preluata in 2007 de grupul Publicis, companie unde a lucrat pentru clienti precum: Dior, Carrefour, Louvre Museum sau Manpower

Clienti noi de 200.000 EUR pe strategie si creatie in contul Friends Advertising
Marti, 23 Noiembrie 2010
 Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
Afacerea Mutu si noua atitudine Ursus de la Nationala
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu. 
Itsy Bitsy FM refuza bugete junk food, parteneriate Jetix si Cartoon Network
Luni, 18 Mai 2009
 Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Publicis Romania semneaza campania venirii Ursus alaturi de Echipa Nationala
Marti, 31 Martie 2009
 Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara  pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
BizCity (Rockmedia) a lansat Anti-Criza.ro
Luni, 09 Februarie 2009
 Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul  BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
Contul Iancu (Prodvinalco), in campanie Odyssey
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Don’t stop Rol.ro. Grab a (hard sex) Snickers!
Miercuri, 15 Octombrie 2008
Snickers in campanie „Hard sex” Rol.ro, dupa ce „in urma unei erori in programarea campaniei Vodafone un numar nesemnificativ de afisari s-au derulat la categoria respectiva"
Ziua Mondiala a Mediului, sprijinita de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor
Vineri, 06 Iunie 2008
Fost Deputy MD la McCann Erickson, Daniela Knecht este noul Managing Partner la Scala JWT
Joi, 29 Mai 2008

Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”

Coty  - Cat de Kylie esti, la Propaganda
Miercuri, 14 Mai 2008

Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty

'Cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc' la AdPlayersCritic
Marti, 11 Martie 2008
Ce spun editorii parteneriatului feminis-eastrolog, pe de o parte, si Magdalena Zander ( Sales Director, NetBridge Investments) si Mihai Seceleanu ( Managing Partner, Internetcorp ), despre „cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc”
Mugur Mihaescu lanseaza serialul 17, la Prima Tv
Vineri, 07 Martie 2008
Semnat de producatorul si scenaristul Mugur Mihaescu, serialul incepe din 23 martie, in fiecare duminica, de la ora 22:00
D&D Research si Leo Youth au identificat 5 profiluri de tineri
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Petrom Resurse pentru Viitor, de Ogilvy Group
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
J&B incepe petrecerea cu Ogilvy Action
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
« 1 2 3 4 5 »