Rezultatele cautarii dupa : "art"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Primul reality-show in Social Media din Romania in „Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului”
Joi, 23 Iunie 2022
 „Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului” se desfasoara cu sustinerea Raiffeisen Bank Romania,  Orange Romania, Electrolux Romania, a Consiliului Judetean Buzau si a Primariei Municipiului Buzau, alaturi de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video...
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

Descopera atractiile Capitalei cu Treasure Games Bucuresti, gratuit de vineri pana duminica. 5 premii pentru Best Treasure Foto.
Joi, 19 Mai 2022
 Timp de trei zile, oricine are un cont public de Instagram se poate inscrie gratuit la Treasure Games Bucuresti 2022, jocurile unde, cu ajutorul unor indicii simple, bucurestenii sunt incurajati sa descopere atractiile arhitecturale, culturale si gastronomice ale orasului
In cautarea fericirii, sezonul 5 din podcastul Cronicari Digitali a debutat pe primul loc in Romania in Apple Podcasts, Places&Travel
Vineri, 06 Mai 2022
Cronicari Digitali (www.cronicaridigitali.ro
,,Mobila ta te asteapta acasa!”. Noua campanie Casa Rusu semnata de Wopa.
Joi, 05 Mai 2022
 Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si...
Raiffeisen Bank Romania sprijina Rucsacul cu Povestiri. Jurnalisti si creatori de continut care scot la lumina tinuturi de pe Via Transilvanica
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa...
Brand-new SPOR, noua identitate vizuala. Arhitectura de portofoliu noua si design premium.
Marti, 22 Martie 2022
 Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
 Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
16 agentii premiate la Internetics 2021. Un Grand Prix, 12 trofee de Aur si 20 trofee de Argint.
Vineri, 26 Noiembrie 2021
 Cea de-a 21 - a editie a Internetics a premiat in total 16 agentii: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas Romania, GLITCH, Golin Romania, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett Romania, MRM Romania, MSL The Practice, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB...
Cora Romania aduce in prim plan „Magia de acasa” cu agentia Tribal Worldwide Romania
Vineri, 19 Noiembrie 2021
 “Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze...
First Bank, de Halloween. Consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, in cea mai noua campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 27 Octombrie 2021
 Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
WOPA si Xiaomi spun nu scuzelor in cea mai noua campanie OOH pentru Mi Electric Scooters
Vineri, 20 August 2021
 Xiaomi este lider in privinta mobilitatii pe distante scurte cu peste 4 000 000 de unitati de Mi Electric Scooter livrate la nivel global si sustine responsabilitatea mersului pe trotinete si respectul reciproc fata de pietoni, soferi si biciclisti.
Noua campanie „Creditul Indepedentei” pentru First Bank este semnata de Cheil | Centrade
Marti, 10 August 2021
 „Suntem foarte incantati de primul film SF din seria First Bank Studio. Este primul realizat in intregime in CGI si cred ca echipa de la Cyclops Film si Static VFX a facut o treaba foarte buna. „Creditul Independentei” vine cu atat de multe avantaje extraterestre, incat e atractiv chiar si pentru...
Apa Nova a lansat „Eroii Orasului”. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
Marti, 03 August 2021
 „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
,,Boromir - Imparte Bucurii” versus ,,Aloma - Imparte Bucurie”. Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma ,,pana la revizuirea comunicarii si eliminarea deficientelor
Vineri, 02 Iulie 2021
 Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
Proiectul TalentBet, de la The Alternative School, incepe in forta cu Cannes Week si prezentarea unei selectii exclusive de la Cannes Lions
Marti, 29 Iunie 2021
 Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
DDB Group Germany, cea mai buna agentie in topul ADC 100th Annual Awards Global Creative Rankings 2021, realizat de The One Club for Creativity.
Miercuri, 16 Iunie 2021
 DDB Group Germany a fost premiata cu mult ravnitul ADC Black Cube pentru Best of Show cu “
« 1 2 3 4 5 »