Rezultatele cautarii dupa : "art"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Somatii publice datorate Limbii Romane
Joi, 06 Decembrie 2007
TVR 2, Antena 3 si B1 TV au inregistrat peste 50 de greseli de folosire a limbii romane in perioada (15 octombrie- 25 noiembrie 2007), in timp ce Antena 1, PRO TV si Realitatea Tv au, potrivit CNA, peste 40
2500 de oameni la Start a Party! J&B
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre  Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Starlink se implica in “Bigger Art”
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Primul eveniment Bigger Art este expozitia lui Catalin Burcea, Senior Art Director la Starlink Group, de aceasta data la H’Art Gallery
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Graffiti BBDO semneaza spotul de imagine pentru Selected Gold
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a semnat spotul “Perfecta” pentru cafeaua premium Selected Gold de la Elite Romania
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Prima campanie dezvoltata local pentru La Festa, de ADDV Euro RSCG
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
Delikat revine la valorile romanesti cu Friends Advertising
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
DraftFCB a lansat, pentru Lavazza, The Most Majestic Espresso Experience
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in  patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
„O mare pierdere pentru creativitatea romaneasca”
Marti, 20 Noiembrie 2007
Secerat astazi la doar 35 de ani, Dan Moldovan (Pilu) uneste cuvintele Alinei Musat (foto)- Spotlight, ale Ancai Gheorghe – Europa FM, multe mesaje anonime dar si tristetea sau lacrimile celor care, desi au sunat astazi la AdPlayers sa dea glas durerii, si-au inecat cuvintele in tacere
Juicy Fruit a adus somatii publice pentru 6 televiziuni
Luni, 19 Noiembrie 2007
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
Propaganda recomanda muzica normala de la Radio Guerrilla
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
ProTv a iesit din ring cu publicitatea la Lucian Bute
Marti, 13 Noiembrie 2007
Postul a incalcat prevederile art. 35, alin.(2) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002  cu privire la durata maxima a  publicitatii care nu poate depasi, la posturile comerciale, 12 minute pe ora
De la CNA pentru Nasul, 25.000 lei amenda
Luni, 05 Noiembrie 2007
B1 TV a luat amenda de la CNA, pentru incalcarea reglementarilor referitoare la publicitate si teleshopping la Nasul
Interamerican are buget de 1 Mil. EUR pentru AdVenture
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Premierea Cresta Awards live, luni, 29 oct., 16:00
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Tranca, Friends: „Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti”
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Berea Azuga se va lansa national
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României