Rezultatele cautarii dupa : "art"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

Creatie de 250.000 –300.000 EUR pentru Ambitia Ursus
Joi, 05 Noiembrie 2009
 „Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Best Before: 150.000 - 250.000 EUR creatie pentru oaia neagra a publicitatii
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Ne bateam in licitatii de packaging cu agentii de publicitate Ogilvy, Leo Burnett, Odyssey, Ogilvy, Scala JWT sau McCann Erickson, companii care auzeau de noi atunci cand...
Daniela Nedelschi & Jorg Riommi, Saatchi & Saatchi: Bani, bugete, sunt multe motive pentru a justifica acest nivel
Vineri, 11 Septembrie 2009
Jorg Riommi, Creative Director  & Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi, agentie...
ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Go Home, Mr. Luerzer!
Marti, 08 Septembrie 2009
 Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
McCann Suedia si Openhere Belgia in juriul ADOR 2009
Joi, 02 Iulie 2009
 Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
Leo Burnett a castigat cu Muzeul Antipa singurul premiu romanesc la Cannes Lions 2009
Marti, 30 Iunie 2009
 Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )

 

...
Kanal D – 100.000 de lei amenda, OTV - 20.000 lei
Joi, 25 Iunie 2009
 Postul de televiziune Kanal D a luat astazi o amenda in cuantum de 100.000 lei, iat OTV una de 20.000 pentru incalcarea legislatiei privind continutul audiovizual
Bogdan Naumovici dat afara de la TV cu investitiile RMCG de 4 Miliarde de dolari
Miercuri, 24 Iunie 2009
 Consiliul a decis oprirea campaniei semnate de 23 Communication Ideas fondata de Bogdan Naumovici, invocand drept motiv ca spoturile contravin reglementarii din Codul CNA, potrivit...
Fost Leo Burnett, Ghica Popa este Creative Director la Punct
Luni, 15 Iunie 2009
 Ghica Popa a fost art director in campanii pentru Orange, Tampax (Procter & Gamble), Western Union, GE Money, Eukanuba, Fanta Green, Sprite Prigat, Bergenbier, Muzeul Grigore...
Buget de publicitate cu 6 cifre, in euro, pentru un complex rezidential destinat medicilor
Marti, 09 Iunie 2009
 Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un...
Amenzi de 32.500 de LEI, saptamana trecuta, pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
Sambata, 06 Iunie 2009
 CNA a acordat saptamana trecuta amenzi de 32.500 de lei pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
12.500 lei - primele amenzi CNA pe campania la europene
Luni, 01 Iunie 2009
 5000 lei pentru OTV si cate 2.500 pentru Realitatea TV, B1 TV si Targoviste TV
Campanie Tetra Pak pentru UHT, de Mercury360
Luni, 01 Iunie 2009
 Comunicarea  integrata debuteaza la nivel national pe TV, cu spotul „Back to Cow” va maifi orezenta pana la sfarsitul anului...
10.000 LEI amenda pentru depasirea limitei de timp orar alocat publicitatii la Kanal D
Miercuri, 27 Mai 2009
 Postul de televiziune Antena 1 a primit o somatie publica pentru publicitate mascata si publicitate pentru servicii medicale
Experienta Rama Creme Bonjour (Unilever SCE) a ajutat Brands&Bears in campania de lansare Hochland Creme (Hochland AG)
Marti, 26 Mai 2009
 „Experienta campaniilor concepute in trecut pentru Rama Creme Bonjour (Unilever n.r) ne-a ajutat din plin”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Bulfinschi, General...
ADOR versus PENTAGRAM. Asemanare sau copie?
Miercuri, 13 Mai 2009
 Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti