Rezultatele cautarii dupa : "art director"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Top Ads of The World din Romania: “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme
Marti, 15 Martie 2016
 Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Viata fara rosu a castigat Bronz la Epica Awards
Vineri, 21 Noiembrie 2014
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
Protectie solara FCB Bucharest pentru Eucerin
Miercuri, 30 Iulie 2014
 Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei

Hello World Happiness Report! Romania e generoasa Bursa de Fericire (Ogilvy), finalista la Cannes.
Miercuri, 18 Iunie 2014
 Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Cannes. Ce-a impresionat juriul Cannes Health din Bursa de fericire, vedeti mai jos in date si cifre.

Vezi cu ce-a luat McCann primul Leu in 2014. Publicis Romania, a doua agentie nominalizata
Marti, 17 Iunie 2014
 Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru Romania. Avem si a doua agentie nominalizata. Publicis Romania

El a creat primul logo turistic al Romaniei. Necontroversat, necopiat, romanesc, simplu, graitor
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
FCB Bucharest a decorat Google House in Romania
Vineri, 06 Iunie 2014
 FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
El e Naked. Ea, Jones. Antreprenoriat in comunicare Naked & Jones.
Marti, 14 Ianuarie 2014
 “Cu 4 colegi si vreo 6 colaboratori” dupa cum afirma Raluca Hanganu, partener la Naked & Jones, micul atelier de comunicare fondat alaturi de Adrian Isaia, ex Next si Violet

Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
Marti, 16 Iulie 2013
 Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.

Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
Marti, 18 Iunie 2013
 Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Schimb de branding design intre Elvetia si Romania
Marti, 22 Ianuarie 2013
 Designerii Flavia Yoshiura, ARD Design Elvetia si Alin Patru, AMPRO Design Romania au facut schimb de locuri timp de 3 saptamani
Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
UniCredit a batut palma pe 2 ani cu Marks. Participantii in pitch: Nedezvaluiti.
Joi, 27 Septembrie 2012
 „Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Licitatie de 300-500 Mii euro creatie, strategie si digital Bancpost, castigata de Lowe&Partners
Miercuri, 25 Aprilie 2012
 Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost. in urma unei licitatii de publicitate.
Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
« 2 3 4 5 6 »