Ordonare dupa: data / relevanta
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
Joi, 21 Martie 2013
Participantii la Adunarea Generala ARMA care a avut loc miercuri, 20 martie, au decis prin vot ca pronuntarea cu privire la excluderea Realitatea Media din cadrul Asociatiei sa nu aiba loc in aceasta sedinta.
Vineri, 15 Martie 2013
In urma intalnirii cu Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, reprezentantii Realitatea Media au aratat ca doresc realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a li se raspunde la preocuparile legate de acest serviciu si ca vor urma mecanismele interne puse la dispozitia membrilor ARMA
Luni, 11 Martie 2013
"O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
Vineri, 06 Aprilie 2012
“Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”
Luni, 27 Februarie 2012
Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...
Vineri, 27 Ianuarie 2012
De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Marti, 10 Ianuarie 2012
Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
Vineri, 02 Septembrie 2011
Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...
Luni, 07 Februarie 2011
Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Luni, 17 Ianuarie 2011
Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV
Luni, 17 Ianuarie 2011
Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015
Joi, 16 Septembrie 2010
TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
Marti, 02 Martie 2010
Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
Miercuri, 14 Mai 2008
Printre vorbitori se vor numara Andi Dumitrescu – Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu –...
Duminca, 27 Mai 2007
Marti, 29 mai (maine) are loc primul seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta care ii are ca vorbitori pe Dr. Rudolf Bretschneider - GfK Austria, Alessio Fattore - Starcom Italia, Dr. Bernhard Engel - ZDF Germania si Nicu Laita - Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: