Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Martie 2019
„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch, Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Vineri, 24 August 2018
Asociatia Habitat for Humanity Romania recruteaza 100 de voluntari care sa construiasca 8 locuinte pentru 8 familii cu venituri reduse, in cadrul evenimentului de construire accelerata si voluntariat BIG BUILD 2018, care are loc la Cumpana, judetul Constanta, intre 1 si 5 octombrie 2018
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Luni, 02 Octombrie 2017
Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat...
Luni, 13 Februarie 2012
CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Kronospan, Rikado, Ariston, Mol Romania, Restart Romania (Techsoup Romania)CLIENTI : Alpha Bank, 7Days (Chipita), Finetti (Vivartia), Lipton Ice Tea (PLI), Lipton Hot Tea (Unilever), Algida (Unilever), Marks&Spencer, McDonald’s Moldova, Purina (Nestle), Persil...
Marti, 02 Noiembrie 2010
Rodica Stere, Director de Marketing la reprezentanta Indesit Company din Romania, dezvaluie in AdPlayers unde anume trebuie sa aplice o agentie in licitatia internationala de creatie si strategie, coordonata de departamentul de brand marketing din Italia
Miercuri, 30 Mai 2007
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea" declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: