Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 August 2013
Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Vineri, 09 August 2013
„Inainte de a lua orice decizie cu privire la reducerea de personal, dorim sa examinam toate structurile companiei”, Sandi Apostoloiu -...
Vineri, 09 August 2013
„Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Joi, 08 August 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate licitatiei, in cursa Henkel s-ar afla una din agentiile de media The Group, care controleaza contul in ultimii 4-5 ani, MEC Romania care detine contul pe o parte din piete si OMD care administreaza alte piete pentru Henkel
Miercuri, 07 August 2013
Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
Luni, 29 Iulie 2013
Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
Marti, 16 Iulie 2013
Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
Joi, 11 Iulie 2013
Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti
Marti, 09 Iulie 2013
Agentia fondata de Mihai Craiu a inregistrat in 2012 o CA de 9 mil. EUR, iar pe primul semestru din 2013 in jur de 3,5 Mil. EUR
Luni, 17 Iunie 2013
Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Luni, 17 Iunie 2013
Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Joi, 13 Iunie 2013
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.
Luni, 10 Iunie 2013
Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Vineri, 07 Iunie 2013
"Cu siguranta, noi ne continuam activitatea la Leo Burnett cu aceeasi pasiune si determinare si cu rezultate foarte bune, ca si pana acum. Asa cum v-am obisnuit deja, ori de cate ori avem ceva de comunicat, o facem."
Vineri, 31 Mai 2013
Axe, Volkswagen, Evian, ESPN, Dodge se numara printre predictiile The Gunn Report privind posibilitatea de a castiga ravnitii “Lei” ai Cannes Lions
Joi, 30 Mai 2013
Potrivit Realitatea TV, Sorin Alexandrescu ar avea calitatea de invinuit intr-un dosar de santaj RCS-RDS
Miercuri, 29 Mai 2013
Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Miercuri, 22 Mai 2013
Agentia castigatoare a licitatiei ar putea fi anuntata in curand, cel mai probabil chiar in urmatoarele zile
Miercuri, 22 Mai 2013
Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: