Rezultatele cautarii dupa : "aprilie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Premiera TVR in European Broadcasting Union. Oana Gherghe, Coordonator al Serviciului Continut Digital, membru in Comitetul Director Digital EBU
Marti, 27 Aprilie 2021
 ,,Digitalizarea si dezvoltarea online sunt prioritati pentru Televiziunea Romana si este foarte important pentru noi sa devenim o prezenta puternica in mediul online, livrand produse jurnalistice de calitate, asa cum facem si pe TV.", a spus Oana Gherghe.
Lumina neapropiata. Expozitie de sculptura Laurentiu Mogosanu, prilejuita de Sfintele Pasti, intre 24 aprilie – 10 iunie 2021, in Timisoara
Vineri, 23 Aprilie 2021
 Expozitia de sculptura, organizata de Galleria 28, in parteneriat cu Grupul Noima, si curatoriata de Maria Pasc, aduce in atentia publicului lucrari de sculptura semnate de Laurentiu Mogosanu. Menirea acestei expozitii organizate in Saptamana Luminata este de a ne aduce aminte de Rai, de bucuriile dinspre Dumnezeu...
Noua campanie Heineken®  „WE’LL MEET AGAIN’” celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Nou sezon „#creativ” la TVR1. De la design de bijuterie si design grafic la muzica pop, de la actorie la dans contemporan si arhitectura
Joi, 08 Aprilie 2021
 Avand-o pe Claudia Spatarescu, gazda si realizatoare, emisiunea „#creativ” de la TVR 1 are un montaj realizat cu multa agilitate, in care fiecare fragment de interviu este filmat din mai multe unghiuri, iar o parte din emisiune continua sa fie filmata cu telefonul mobil, surprinzand, astfel, momente...
Peste 200.000 de portii de mancare pentru cadrele medicale in lupta impotriva COVID-19 si familiile cu venituri mici. Program initiat de Asociatia Adi Hadean.
Joi, 18 Martie 2021
 Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
Reinventare din pandemie. Dupa caderea pietei de ambalaje cu 50%, AECTRA mareste capacitatea de stocare la peste 10.000 de paleti capacitate totala.
Luni, 15 Martie 2021
 Cea mai recenta investitie este proaspat lansatul depozit din Bucuresti, cu servisare premium, o suprafata de peste 3000 de metri patrati, o capacitate de stocare de peste 2000 de paleti
Licitatie transparenta Posta Romana. 22 milioane de euro pentru dezvoltarea centrelor de tranzit din Bucuresti Nord si Cluj-Napoca
Vineri, 05 Martie 2021
 Prin aceste investitii, compania urmareste crearea de spatii de lucru noi si moderne cu echipamente si tehnologii performante, precum si cresterea operabilitatii sistemului de sortare si a eficientei in viteza de prelucrare a volumului de trimiteri.
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
“Vindem martisoare. Construim un teatru”. Campanie de strangere de fonduri pentru constructia unui teatru independent
Miercuri, 24 Februarie 2021
 In zilele de 26, 27, 28 februarie si 1 martie, intre orele 10 si 17, la Muzeul Taranului Roman, ctitorii proiectului Teatrul Grivita 53, invita publicul larg sa participe – prin achizitia de martisoare cu autograf – la strangerea de fonduri pentru constructia teatrului din Calea Grivitei nr. 53, cea mai...
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Vineri, 12 Februarie 2021
 Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
Proprietati antivirale din alimentele vegetale. Primele rezultate ale studiului Corona-AI, in timp record cu aplicatia DreamLab
Marti, 08 Decembrie 2020
 Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului...
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Cercetare Ogilvy: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa introduca segmentul de wellness in strategia lor de business
Luni, 19 Octombrie 2020
 Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor 
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Identitate noua de brand pentru AFI Europe Romania
Marti, 28 Iulie 2020
 ,,Avem acum un brand nou ?i mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna ?i pe lunga noastr? experien?a solid? in domeniul dezvoltarilor imobiliare ?i al investi?iilor. Structura noastr? de management ?i intreaga echip?, care r?man neschimbate, vor continua munca extraordinar? pe care au f?cut-o...
Vodafone devine verde. Reteaua din Europa va fi alimentata 100% cu energie din surse regenerabile
Miercuri, 22 Iulie 2020
 Reteaua Green Gigabit va fi activa in toate pietele Vodafone din Europa, incluzand Germania, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Irlanda, Grecia, Romania, Albania, Cehia si Ungaria pana cel tarziu la data de 31 iulie 2021.
« 2 3 4 5 6 »