Rezultatele cautarii dupa : "aprilie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
EXCLUSIV: Margaritar a tras primul spot 3 D cu The AdStore. 1 - 1,3 Mil. EUR Agrana, la The Group.
Luni, 26 Aprilie 2010
 Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Divort cu scantei intre Monitorul de Suceava si Arbomedia, pe motiv de casnicie cu Obiectiv
Joi, 22 Aprilie 2010
 Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava

 

Trasnitii (Prima TV) mai buni ca Champions League (TVR 1) in 15-44 urban
Joi, 22 Aprilie 2010
 Prima Tv a inregistrat 4,5 % rating si 14,6 % cota de piata, in 15 - 44 urban, iar TVR 1 o audienta de 3,9% rating  si 12,6 % cota de...
Handbalul Oltchim a batut fotbalul Rapid-Steaua!
Joi, 22 Aprilie 2010

Difuzat de ProTV, meciul de handbal Oltchim-Gyor a fost urmarit in momentul de maxima audienta inregistrat la orele 18.46 de aproape 2 milioane de telespectatori din intreaga tara. 

100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Cont de 400.000-600.000 EUR pe an Sapte Seri, administrat de Midas Media
Marti, 20 Aprilie 2010
 Fondatorul si detinator a 50% din Midas Media, Silviu Ispas, este de parere ca regiile de vanzari vor supravietui doar daca vor vinde si alte servicii de consultanta de media decat cele de administrare a spatiului publicitar
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Cannes Lions prelungeste inscrierile pana la 23 aprilie
Joi, 08 Aprilie 2010
 Festivalul international de publicitate din acest an se va desfasura incepand de duminica 20 iunie, pana sambata 26 iunie
Razvan Corneteanu se desparte de Adevarul Holding la sfarsitul lunii aprilie
Miercuri, 07 Aprilie 2010
 Directorul general Adevarul Holding a confirmat pentru AdPlayers demisia de la sefia grupului, dar a refuzat sa faca vreun comentariu privind motivele care au dus la luarea deciziei
Evenimente de Ziua Pasarilor 2010 pentru salvarea speciilor, pe 1 aprilie
Joi, 01 Aprilie 2010
 Societatea Ornitologica Romana trage un semnal de alarma ca 12% din cele peste 10.000 de specii de pasari din lume ar putea sa dispara in urmatorul secol iar supravietuirea lor...
Grey, Propaganda si Tempo, castigatoare la AdPrint 2010
Duminca, 28 Martie 2010
 Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Val Valcu este Director Editorial la Doctorul Meu
Vineri, 26 Martie 2010
 Fost redactor-sef al ziarului Gardianul intre 2007 – 2010,  Val Valcu (44 ani) mai este in prezent realizatorul unei emisiuni pe teme medicale proprii -  “Dreptul la sanatate”, difuzata in prezent de B1 Tv.
Unicef semnat de Nicola Porter Novelli impotriva abandonului scolar
Miercuri, 10 Martie 2010
 Dezvoltata de Nicola Porter Novelli  (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma...
Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Ma despart de media dupa 8 ani de presa Antonia Tucheac, ex Business Standard, a ales V+O Communication
Marti, 02 Februarie 2010
 „Ma despart de media dupa 8 ani de presa in care am incercat in fiecare sa scriu lucruri care fac diferenta”, a afirmat pentru AdPlayers Antonia Tucheac, care a facut parte din echipa redactionala a cotidianului Business Standard, inca de la infiintarea acestuia
Termen limita pentru The Festival of Media
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Festivalul de creativitate in media mai inscrie lucrari doar pana la 5 februarie, si se va desfasura la Valencia (Spania) in perioada 18-20 aprilie
Antalis vrea 5% din business cu noua divizie de packaging
Marti, 26 Ianuarie 2010
 Noua divizie de packaging si extinderea gamei de produse destinate industriei publicitare vine dupa inchirierea unui spatiu nou de 10.000 mp, o ultima etapa a strategiei de integrare...