Rezultatele cautarii dupa : "aprilie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015
 
Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
Orlando Nicoara si Liviu Dumitrascu au lansat un hub digital de 300-500 Mii de euro pe an
Luni, 02 Februarie 2015
Cu peste 15 ani de expertiza in domeniul digital, fostul director general Mediafax Group, Orlando Nicoara, si Liviu Dumitrascu, unul din fondatorii eJobs si partener InternetCorp, tintesc intre 150-200 persoane pe fiecare hub de afaceri lansat sub numele WeLoveDigital
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Bursierii celor 3000 de euro de la Superscrieri/Avon
Vineri, 13 Iunie 2014
 Jurnalista Lina Vdovii si fotograful George Popescu - pentru proiectul “Ordinul de protectie. Instrumentul victimei sau al agresorului?”, cu publicare pe Casa Jurnalistului, jurnalista Elena Stancu si fotograful Cosmin Bumbut - pentru proiectul “Fara antecedente penale”, cu publicare in Esquire Romania si jurnalistele Ana Maria Ciobanu si Oana Sandu impreuna cu...
Romtelecom si COSMOTE se pregatesc pentru T. Nicio vorba despre cine va administra comunicarea.
Luni, 02 Iunie 2014
 Cele doua companii se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa comun
Campania Digi Mobil semnata de Papaya, boicotata in Belgravistan!
Vineri, 30 Mai 2014
 Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de campania de lansare a serviciului de telefonie mobila digi Mobil, insa nu a dezvaluit detalii privind strategia de promovare.

UAPR trimite aspirantii in publicitate la experienta antreprenorilor
Luni, 28 Aprilie 2014
 Saptamana aceasta, intalnirea celor interesati este programata  marti, 29 aprilie, 16:00, la agentia de marketing si comunicare digitala Infinit Solutions, unde doritorii se pot intalni cu experienta echipei conduse de Alex Cernatescu

Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014
 In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.
Sef nou la agentie de media din top 10
Miercuri, 19 Martie 2014
 Noul manager care va conduce operatiuni de zeci de milioane de euro ale agentiei este o femeie

Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
Luni, 29 Iulie 2013
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Elvetienii o spun lumii intregi: Dacia si Arctic au cel mai bun raport calitate pret
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.

 

Ai vazut cele mai populare reclame pe Youtube?
Miercuri, 05 Iunie 2013
 Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).

Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

Cea mai buna imagine a gunoiului de la marginea orasului. Antena 3 premiata la New York Festivals.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Reportajul "Ultima frontiera" si echipa emisiunii „In premiera” de la Antena 3 au obtinut premiul pentru cea mai buna imagine la New York Festivals, World’s Best Television & Film 2013
100 de experti CNA impotriva violentei, in Scoala
Vineri, 29 Martie 2013
 Consiliul National al Audiovizualului va asigura, in perioada 1- 5 aprilie 2013,  in cadrul programului Scoala Altfel, prezenta a 100 de experti impotriva violentei in mai multe scoli si licee din toate sectoarele municipiului Bucuresti
Publicitatea moare si Millenium incaseaza banii. Eveniment.
Joi, 28 Martie 2013
 In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.