Rezultatele cautarii dupa : "andreea popescu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
3 din 4 romani (73%), ingriorati de cresterea preturilor. Campanie OLX pentru diminuarea cheltuielilor zilnice pentru cei care folosesc serviciul platformei sale online de livrare
Luni, 20 Martie 2023
 Prin intermediul unei mecanici de tip concurs, utilizatorii platformei de anunturi generaliste au posibilitatea de a-si reduce din costurile facturilor lunare, alegand livrarea prin OLX la orice comanda.
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
Raiffeisen Bank Romania sprijina Rucsacul cu Povestiri. Jurnalisti si creatori de continut care scot la lumina tinuturi de pe Via Transilvanica
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa...
Libertatea de a fi sincer. Europa Libera si Zaga Brand invita audienta la propria poveste despre momentul in care a trebuit sa spuna lucrurilor pe nume.
Vineri, 17 Decembrie 2021
 Cu aceasta provocare a inceput campania de comunicare a newsletter-ului „3 MINUTE” al Europa Libera Romania, o redactie care isi asuma ea insasi libertatea de a fi sincera. Timp de o luna, oameni obisnuiti, alaturi de 12 personalitati din Romania au impartasit onest propriile povesti si experiente in...
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
 1000000DeVersuri. Cea mai mare poezie colectiva din lume isi asteapta confirmarea recordului din Romania
Luni, 29 Februarie 2016
 Un proiect integral Media Concept Store, campania este sustinuta de "Vorbe pudrate cu  talc",  cartea scrisa de Nicoleta Padure, directorul general al agentiei de comunicare.
Viitorul comunicarii suna frumos
Luni, 15 Decembrie 2014
 
3 manageri Media Direction pleaca din agentie
Joi, 03 Iunie 2010
 Potrivit unor informatii AdPlayers, managerul departamentului OOH si de dezvoltare– Mihaela Paduraru, managerul de buying Tv – vera Gavrila, si directorul de strategie...
Group Account Director nou la Ogilvy & Mather
Luni, 21 Ianuarie 2008
Impreuna cu Magda Coltoiu - noul Group Account Director Ogilvy&Mather, din luna ianuaruie, la  Ogilvy Group au mai venit 10 oameni noi
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
gmp/MAP si Castel Film lucreaza Pro Bono pentru Garda Nationala de Mediu
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV